آقایان لاغر
اگر جزو آقایان لاغر اندام هستید و دوست دارید کمی پرتر به نظر برسید این نکات را در لباس پوشیدن رعایت کنید.

آقایان لاغر چگونه لباس بپوشند؟

متاسفانه همه مردان به طور طبیعی قد بلند و خوش تیپ نیستند. با وجود اینکه ممکن است شما شانس ژنتیک خوبی نداشته باشید، اما لباس پوشیدن و انتخاب های مناسب می تواند به شما کمک کند که در بهترین حالت خود ظاهر بشوید.

شما لاغر هستید و می خواهید که با نوع و سبک لباس پوشیدن کمی پرتر بنظر برسید. اولین راهنمایی این است که به باشگاه بروید، وزن زیاد کنید و ماهیچه بسازید! اما این کار قطعا زمان زیادی می برد بنابراین به موازات این کار برخی نکات را نیز رعایت کنید:

آقایان لاغر

لباس مناسب آقایان لاغر

در اینجا ما نکاتی را در موردراندام بیان می کنیم؛ زیرا این افراد می توانند با تغییر قفسه لباس خود، اندام خود را متناسب تر نشان بدهند.

کتهای اسپرت با اپل های کوچک بپوشید برای اینکه نیمه بالایی بدن خود را عضلانی تر نشان بدهید، کت های اسپرتی بخرید که لایه و اپل سبک و کوچکی داشته باشد.

لباس هایی نپوشید که شما را ضعیف نشان بدهند. چگونه؟
اولین گام این است از لباس هایی که شما را از نظر فیزیکی ضعیف نشان دهند خودداری کنید. بزرگترین آنها ، لباس های یک سایز بزرگتر است. معمولا انسان های لاغر با پوشیدن لباس های آزادتر می خواهند که استخوانی بنظر نرسند اما این کاملا اشتباه است. این کار برعکس شما را استخوانی نشان می دهد.

در مقابل لباس های تنگ تر نیز برای شما مناسب نیست بلکه لباسی بپوشید که اندازه شما باشد. هم چنین اینکه لباس شما باید در همه جا اندازه شما باشد و در برخی نقاط گشادتر و مواج و در برخی نقاط چسبنده نباشد. مورد دیگر اینکه توجه ی ویژه ای به آستین و سرشانه ها داشته باشید و درز سرشانه دقیقا روی شانه قرار بگیرد.
هم چنین در تی شرت نیز گشادی آستین و سرشانه باید متناسب باشد. شلوارهای جین اسکینی و خیلی تنگ نیز می تواند پاهای شما را مانند چوب خشک نشان دهد. برای استفاده از اکسسوری مانند ساعت مچی ، کیف و … از اکسسوری های کوچک استفاده کنید.

اگر تا همین جا نیز این موارد را رعایت کنید تغییر بزرگی ایجاد کرده اید.

آیا می دانید حتی پوشیدن یک آیتم نیز می تواند تغییر زیادی در شما ایجاد کند؟
درباره ژاکت، سویشرت و کت های مردانه صحبت می کنم. پوشیدن این آیتم ها شما را عضلانی تر نشان میدهد. چگونه؟ زیرا آنها شانه های شما را پهن تر نشان می دهند و همین امر ظاهر مردانه تری ایجاد می کند.

لایه لایه پوشیدن
با هر لایه ای که به خود اضافه می کنید وسعت خود را بیشتر می کنید. نیازی نیست تعداد زیادی لایه ی ضخیم را از روی هم بپوشید بلکه باید از پارچه های نازک و سبک برای این کار استفاده کنید.

از پارچه و الیافی استفاده کنید که به شما حجم اضافه کند. پارچه های بافت دار مانند :پشم، فلانل ، جین ، مخمل و … می تواند کمک کننده باشد.

مدل یقه مناسب انتخاب کنید
ارسطو در آثار خود (اساسا قضاوت مردم بر اساس ظاهر را) اشاره به گردن می کند و آن را نشانه ای از شجاعت و قدرت تلقی می کند. بنابراین از یقه های :زیپ دار، ایستاده ، حلقه دار و یقه اسکی استفاده کنید.

از رنگ یا طرح هایی استفاده کنید که خطای دید ایجاد کنند. بیشتر راهنمایی که شد تا الان جنس پارچه و لایه ای پوشیدن برای بهار و تابستان مناسب نیست اما چگونه در این فصول نیز این نکات را رعایت کنیم. در این جا بحث رنگ و طرح مطرح می شود. از رنگ های روشن تر مثل سفید، بژ، یا رنگ های پاستیلی استفاده کنید. برای طرح نیز، از تی شرت با راه راه های افقی استفاده کنید زیرا شما را پهن تر نشان میدهد. اما این تنها گزینه شما نیست می تواند از پارچه های چهارخونه نیز کمک بگیرید.

اصول لباس پوشیدن آقایان لاغر اندام

3.877
این مطلب مفید بود ؟5918
برگرفته از چاره چی - patoghu -/ح
وبگردی