گوشی آیفون 6
با اینکه بیش از یک هفته از انتشار آیفون 6 در بازار نمی گذرد، با انتشار ویدئویی در اینترنت کیفیت نامرغوب و بدنه ضعیف آیفون 6 تائید شد.

تست انعطاف پذیری آیفون 6 و نوت 3

 گوشی های جدید آیفون کمپانی اپل که در دو نسخه 4.7 و 5.5 اینچی برای کاربران ارائه شد با فروش 10 میلیون نسخه در مدت 3 روز رکورد تازه ای بدست آورد.

مدیران شرکت اپل امیدوارند که تا آخر سال جاری به فروش 60 میلیونی دست پیدا کنند.ولی در همین راستا برخی از کاربران گزارشاتی مبنی بر تغییر شکل ظاهری آیفون 6 داده و ویدئهایی نیز منتشر کرده اند.کاربرانی که از آیفون 6 پلاس استفاده می کنند علاوه بر مشکلات نرم افزاری آن با مشکل سخت افزاری نیز روبرو شده اند.

این گوشی ها با قرار گرفتن در جیب شلوار تغییر شکل داده و خمیده می شوند.

خمیدگی آیفون 6

با بالارفتن تعداد گزارش ها و توئیت هایی که از جانب کاربران در اینترنت منتشر شده ، یکی از کاربران با ضبط ویدئو و انتشار آن در یوتیوب آیفون 6 پلاس خود را خم می کند تا مقاومت پایین آن را در برابر فشارهای وارده نمایش دهد. این گوشی به راحتی خم می شود اما مسئله اینجاست که این گوشی هوشمند نمی تواند همانند جی فلکس ال جی پس از رهاشدن به حالت اولیه خود بازگردد.

 

این کاربر گلکسی نوت3 سامسونگ را در مقایسه با آیفون 6 پلاس  در دست گرفته وبا وارد کردن فشار به آن سعی  در خم کردن گوشی می کند ، هرچند به دلیل بهره گیری از پلاستیک در ساختار این گوشی و عدم انعطاف پذیری آن همچون آلومینیوم بکار برده شده در آیفون، گلکسی نوت 3 هیچ تغییری نمی کند.
هرچند وب سایت Cult of Mac وجود چنین مشکلی را در حجم کوچکتر نسخه های پیشین آیفون چون آیفون 5S، 4 و 4S گزارش داده و در مقابل ایجاد چنین مشکلاتی را در تلفن های هوشمند سایر کمپانی ها چون سامسونگ، سونی، ال جی و بلک بری نیز به همراه تصاویری نمایش داده است.
 

بدنه آیفون 6 و 6 پلاس در مقایسه با نسل های پیشین آلومینیوم بیشتری ساخته شده و همین امربا افزایش اندازه ی هر دو نسخه به عنوان عامل اصلی ایجاد چنین مشکلی به شمار می رود. آلومینیوم یک فلز تقریبا نرم است که در صورت وارد آمدن فشار متناسب تغییر حالت می دهد. بزرگ ترین گوشی هوشمند تولیدی اپل با ابعاد 158.1در 77.8 در 7.1 میلی متر با وزن 172 گرم سنگین ترین آیفون تولیدی اپل نیز به شمار می آید.
باید منتظرمان تا واکنش اپل در مورد ویدئی منتشر شده را ببینیم.

آیفون 6 ، آیفون 6 خم می شود! + فیلم و تصاویر

4.230
این مطلب مفید بود ؟255
منبع : نمناک-/ف
برچسب : آیفون
وبگردی