احسان علیخانی
حامد عنقا نویسنده و تهیه کننده کشورمان در یک گفتگو از تصمیم و علاقه احسان علیخانی برای بازی در سریال آقازاده صحبت کرد.

علاقه احسان علیخانی برای بازی در سریال آقازاده

آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا سریال جدید نمایش خانگی است که این روزها در حال تصویربرداری است.

سریال آقازاده با حضور بازیگران سرشناس به احتمال زیاد اوایل بهمن در شبکه نمایش خانگی توزیع میشود.

آرش ظلی پور مجری کشورمان شب گذشته در یک گفتگوی رادیویی در برنامه صحنه با بیژن بیرنگ و حامد عنقا کارگردان و نویسنده کشورمان گفتگو کرد و در بخشی از این گفتگو به سریال آقازاده که این روزها در حال تولید است پرداخت.

احسان علیخانی

آرش ظلی پور در بخشی از این گفتگو درباره بازی احسان علیخانی در سریال آقازاده پرسید که حامد عنقا در این خصوص گفت:احسان علیخانی کاندید اصلی بازی در سریال آقازاده بود که صحبت های جدی با او در خصوص بازی در این سریال شده بود و احسان علیخانی هم علاقه زیادی به بازی در این سریال داشت اما با آغاز پیش تولید مسابقه عصر جدید این گفتگو به سرانجام نرسید.

حضور احسان علیخانی بعد از چند سال در دنیای بازیگری ریسک بزرگی برای او محسوب میشود اما طبق گفته های حامد عنقا احسان علیخانی علاقه زیادی به حضور در دنیای بازیگری با سریال آقازاده داشت.

امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، امین حیایی، نیکی کریمی، لعیا زنگنه و ثریا قاسمی بازیگران سریال آقازاده را تشکیل میدهند.

احسان علیخانی کاندید اصلی بازی در سریال آقازاده بود!

2.9397
این مطلب مفید بود ؟234163
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی