کارشناسی ارشد

آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد از امروز

تاریخ انتشار : 7 آبان 1402کد مطلب : 71062زمان مطالعه : 2 دقیقه
ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از امروز یکشنبه هفتم آبان آغاز می‌شود.

ایسنا:ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و نهمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور روز شنبه 13 آبان پایان می‌پذیرد.

ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

داوطلبان شرکت در این آزمون باید با توجه به نکات اعلامی و همچنین در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت نمایند.

متقاضیان شرکت در این آزمون برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران(مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون)، در صورتی که واجد شرایط هستند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی(یک رشته اصلی و یک رشته شناور مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) متقاضی ثبت‌نام در این آزمون شوند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام، هم‌زمان با شروع ثبت‌نام، در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس خواهد بود.

متقاضیان باید در انتخاب کدرشته‌های امتحانی(اول و دوم) و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود، دقت نمایند؛ لذا پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در این خصوص به درخواست‌های متقاضیان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

متقاضیانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی یا امتحانی اصلی(رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی شناور(رشته دوم) هستند، ضرورت‌ دارد که‌ کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌نمایند. این دسته از متقاضیان می‌بایست برای رشته امتحانی دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر، به مبلغ سه میلیون و ششصد و هشتاد هزار ریال(368 هزار تومان) علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری نمایند.

انتهای پیام/م

آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد از امروز

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی