گربه
کتابخانه ای در آمریکا برای مبارزه با حیوانات موذی که گاهی در کتابخانه پیدا می شدند گربه ای را استخدام کرد که از زمان ورود این گربه تعداد کاربران این کتابخانه نیز زیاد شده است.

گربه ای که استخدام رسمی کتابخانه عمومی شد

برخی ابتکارها از سوی افراد خوش ذوق و مهربان می تواند باعث کشش و جاذبه افراد به انجام برخی فغالیت ها مانند مطالعه کتاب شود بویژه اگر یک گربه باهوش هم بین کتاب ها باشد.
سرانجام پس از کش و قوس های فراوان مقامات یک کتابخانه عمومی در ایالات متحده تصمیم گرفتند که اجازه باقیماندن و استخدام گربه را در کتابخانه خود بدهند.
 
این گربه به نام Browser زمانی که بسیار کوچک بوده از سال 2010 برای مبارزه با حیوانات موذی که گاهی در یکی از کتابخانه های عمومی آمریکا به نام «white settlement public library» پیدا می شدند استخدام شد و بسیاری از مراجعین و دوستداران کتاب از دیدن او که بین قفسه های کتابخانه می چرخید و بازی می کرد لذت می بردند.
 
اما برخی از کارکنان با او مشکل داشتند و می خواستند حیوانات خانگی خود را نیز به محل کار بیاورند. این موضوع باعث دعوا و جرو بحث بین کارکنان و مدیران و در نهایت اخراج گربه از کتابخانه شد.
 
گربه

استخدام گربه در کتابخانه

 اما دلتنگی کارکنان برای او و همچنین تقاضای مشتریان برای بودن گربه در کتابخانه باعث شد تا مقامات کتابخانه تصمیم به ماندن او در کتابخانه و استخدام دوباره او گرفتند و این گربه می تواند تا هر زمان که می خواهد در کتابخانه زندگی کند.

 کودکان در کتابخانه با این گربه بازی می کنند و وجود او برای علاقمند کردن کودکان به مطالعه نیز مفید است.

استخدام رسمی گربه در کتابخانه عمومی! + عکس

53
این مطلب مفید بود ؟30
برگرفته از باشگاه خبرنگاران-/ ر
وبگردی