استقلال

استقلال به 10 گل زده دل خوش نکند

تاریخ انتشار : 27 آذر 1400کد مطلب : 36525زمان مطالعه : 2 دقیقه
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پیروزی بر تیم خوب و مدعی سپاهان بسیار با ارزش بود اما استقلالی‌ها باید خیلی سریع از حال و هوای این پیروزی خارج شوند.

مهر:محمد نوری اظهار داشت:از پیروزی استقلال مقابل سپاهان بسیار خوشحالم چون امتیازات این بازی بسیار مهم بود. اما راستش را بخواهید از کیفیت بازی خیلی رضایت ندارم چون انتظار بازی با کیفیت تری از آبی پوشان داشتم.

وی افزود:البته اگر قرار باشد بین کیفیت و امتیاز تنها یکی را انتخاب کنم بدیهی است که پیروزی و کسب امتیاز را انتخاب می‌کنم ولی در مجموع ترجیح می‌دهم استقلال هر دو فاکتور را با هم داشته باشد.

مدافع پیشین آبی پوشان با اشاره به آمار خوب خط دفاعی این تیم گفت:گل نخوردن اتفاق بسیار خوبی است که در این فصل برای آبی پوشان افتاده است. اگر امروز این تیم خیلی سخت و کم گل می‌خورد، حاصل تلاش تیم و بالا رفتن سطح توان در دفاع تیمی است. در همین دیدار با سپاهان بارها دیدیم بازیکنی مثل «ژستد» و حتی مطهری که مهاجم نوک هستند یا دفاع را با پرس سنگین یک سوم دفاعی حریف آغاز می‌کنند و یا روی ضربات ایستگاهی مثل یک مدافع حرفه‌ای کار می‌کنند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد:به دفاع خوب تیمی اشاره کردم باید به انتظار بیشتری که در فاز تهاجمی دارم هم اشاره کنم. واقعاً انتظار من از استقلال که فلسفه فوتبال آن تهاجمی است، بازی‌های چشم نواز تر و تهاجمی‌تر است. ضمن اینکه انتظار دارم تعداد گل‌های زده تیم هم بیشتر باشد. تعداد 10 گل در 10 بازی آماری نیست که استقلال به آن دل خوش کند. میانگین گل‌های زده این تیم باید خیلی بیشتر از یک گل به ازای هر یک بازی باشد.

نوری خاطرنشان ساخت:پیروزی بر سپاهان بسیار با ارزش بود، اما باید این پیروزی را فراموش کرد. استقلالی‌ها حرفه‌ای تر از آن هستند که در باد این پیروزی بخوابند و اجازه دهند تمرکزشان از دیدار بعدی در لیگ برتر مقابل پدیده و در جام حذفی گرفته شود.

کارشناس فوتبال تاکید کرد:پدیده با اینکه در انتهای جدول قرار دارد تیمی دونده است و همین تیم هم می‌تواند کار برای هر تیمی سخت کند. استقلالی‌ها نباید در این بازی خودشان از پیش برنده بدانند و حتی برای پیروزی بر پدیده هم باید به همان اندازه‌ای انرژی بگذارند که برای بردن سپاهان انرژی گذاشتند.

انتهای پیام/م

استقلال به 10 گل زده دل خوش نکند

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی