اشک های سولماز در کنسرت محمد علیزاده

اشک های سولماز تا حضور فرزاد حسنی در کنسرت علیزاده + تصاویر

تاریخ انتشار : 19 شهریور 1393کد مطلب : 8350زمان مطالعه : 2 دقیقه
از حاشیه های کنسرت محمد علیزاده حضور سولماز و احسان و همچنین فرزاد حسنی، نیوشا ضیغمی و همسرش، لیلا بلوکات، نفیسه روشن بود که در ادامه تصاویر کنسرت جذاب محمد علیزاده را مشاهده می کنید.
کنسرت پرشور محمد علیزاده در میان هواداران و هنرمندان در تاریخ چهاردهم شهریور ماه 93 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید.
فرزاد حسنی، لیلا بلوکات، نیوشا ضیغمی، مژده لواسانی، نفیسه روشن، میلاد ترابی،احسان و سولماز, علی بحرینی و… از جمله چهره های سرشناسی بودند که در این کنسرت حضور داشتند.
اجرای اول این خواننده ،قطعه  «برگرد» بود که علیزاده همزمان با خواندن این ترانه وارد صحنه شد . وی  پیش از اجرای قطعه «جز تو» رو به حاضرین کرده و  گفت:«می خواهم قطعه ای را برای شما بخوانم که باعث شد صدای من حقیر به خلوت شما راه پیدا کند و در همان تنهایی های شما، این حس خوب آشنایی بین من و مخاطبانم شکل گرفت. افتخار بزرگ من این است که در لحظات عاشقانه دوستدارانم سهم اندکی دارم و از این بابت به خودم و احساس ناب شما افتخار می کنم.»
 
محمدعلیزاده
 
علیزاده درمورد رابطه اش با خداوند به حاضرین سالن گفت:«من همیشه نسبت به خدا حسادت هایی را دارم. همیشه فکر می کنم که خدای من با خدای همه فرق دارد و رابطه من با خدا یک جور دیگر است. همیشه یک جور دیگر با خدا حرف می زنم و دوستش دارم. هیچوقت دلم را نشکسته و همیشه یک جور دیگر حواسش به من بوده و من را دوست داشته است. حالا دلم می خواهد به عشق همین خدا، یک جیغ و دست بلند بزنید. راستی تا حالا حواستان بوده که چرا ما هیچوقت به افتخار خدا جیغ نزده ایم؟ بیائید این بار به افتخار خدا جیغ بزنیم و برایش دست تکان دهیم.»
 
محمدعلیزاده
 
علیزاده با سورپرایز کردن حاضرین گفت:«اصولا زیاد وقت ندارم برنامه های تلویزیون را ببینم ولی ماه رمضان امسال به صورت اتفاقی برنامه «ماه عسل» را دیدم و زن و شوهری که دوست داشتن و عشق شان جور دیگری بود. احساس عجیبی داشتم و خیلی در مورد آن برنامه فکر کردم. امروز در این برنامه میزبان «سولماز و احسان» عزیز هستیم.»
این زوج معروف که از آن برنامه به شهرتی فراوان در بین مردم رسیده بودند، باعث شد حاضرین در سالن به صورت ایستاده به تشویق مهمانان ویژه این کنسرت بپردازند.
 
محمدعلیزاده
 
این لحظات بکر همزمان شد با اجرای قطعه «خیلی خوشحالم» و اهدای تابلوی که روی آن نوشته شده بود:«من از عشق بارون به دریا زدم...» به این زوج و همزمان تصویر اشکهای «سولماز» که به شدت احساساتی شده بود در سالن روی ال ای دی ها پخش شد تا شدت تشویق ها اوج بگیرد و لحظات عجیبی در سالن حکمفرما شود.
 
محمدعلیزاده
 
علیزاده در این لحظه با گفتن «این سکانس را با دنیا عوض نمی کنم...» بار دیگر از دوستدارانش خواست که برای این زوج عاشق دست بزنند.
 محمد علیزاده در انتهای زمان کنسرت خود با هنرمندان و احسان و سولماز معروف عکس گرفت.
 
محمدعلیزاده
لیلا بلوکات و فرزاد حسنی در کنسرت محمد علیزاده
محمدعلیزاده
نفیسه روشن و مزده لواسانی به همراه محمد علیزاده
محمدعلیزاده
نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان در کنسرت محمد علیزاده
محمدعلیزاده
فرزاد حسنی به همراه احسان و سولماز در کنسرت محمد علیزاده

اشک های سولماز تا حضور فرزاد حسنی در کنسرت علیزاده + تصاویر

4.5312
این مطلب مفید بود ؟27834
برگرفته از جام جم نوا-/ف
وبگردی