رستوران منصوریان

افتتاحیه رستوران منصوریان و آشتی با مهدی رحمتی

تاریخ انتشار : 15 دی 1395کد مطلب : 42151زمان مطالعه : 1 دقیقه
علیرضا منصوریان شعبه ی دیگری از رستوران خود را افتتاح میکند , در این مراسم افتتاحیه همه استقلالی ها دعوتند آیا مهدی رحمتی و منصوریان آشتی میکنند؟

افتتاح سومین شعبه رستوران علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان که در کنار مربیگری توجه خاصی هم به دنیای تجارت و بیزینس دارد در ادامه برنامه هایش برای گسترش شعبه های فست فود خود امشب شعبه دیگری را در یکی از شمالی ترین نقاط پایتخت افتتاح خواهد کرد که در مراسم افتتاحیه، تمام بازیکنان و اعضای باشگاه استقلال نیز دعوت هستند.

علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی امروز به طور رسمی به کدورت پیش آمده پایان می دهند.

رستوران منصوریان

آشتی کنان مهدی رحمتی و منصوریان


اتفاقات دیدار سپاهان و استقلال باعث شد تا کدورتی کوچک میان منصوریان و رحمتی به وجود بیاید.آنها بعد از این اتفاق سعی کردند با فراموشی این کدورت برای حضور پرقدرت استقلال در نیم فصل دوم لیگ و مرحله پلی آف آسیا کارشان را ادامه دهند ولی چون لیگ تعطیل است، هنوز به صورت رسمی مشخص نشده که سرمربی و کاپیتان آبی ها دیگر کدروتی ندارند.

امشب از ساعت 19 سومین شعبه از رستوران زنجیره ای نامبر تن (شماره 10) منصوریان در تجریش افتتاح می شود و همه اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال هم به مراسم افتتاحیه این رستوران دعوت شده اند.قطعا منصوریان و رحمتی در مراسم افتتاح این رستوران با گرفتن عکس های یادگاری به همه نشان خواهند داد که دیگر کدورتی میان آنها وجود ندارد و این اتفاق می تواند بهترین خبر برای هواداران استقلال باشد.

افتتاحیه رستوران منصوریان و آشتی با مهدی رحمتی

4.213
این مطلب مفید بود ؟112
برگرفته از خبر آنلاین -/ح
وبگردی