افراد مشهور موفق
اغلب افرادمشهور و مخترعان موفق افرادی بودند که بنا به دلایلی از دانشگاه اخراج می شدند و بعد از اخراج شدنشان به واقعیتی دست پیدا میکردند و با آن دنیارا تغییر می دادند!

افرادی مشهور و موفق که سواد و تحصیلات بالایی ندارند

اغلب دانشمندان مشهور و مخترعان افرادی بودند که از مدرسه یا دانشگاهی که در آن تحصیل می کردند ، بنا به دلایلی اخراج می شدند و بعد از اخراج شدنشان به واقعیتی دست پیدا میکردند و به دنبال آن میرفتند و دنیارا تغییر می دادند.آنها به ما ثابت کردند که تخیل ، کار سخت و اعتماد به نفس می تواند از تحصیل رسمی فراتر باشد و می توان به راحتی درک کرد که اختراعات آنان باعث کمک یا رفع تعدادی از مسائل یا کمبودهای مردم باشند و این دانشمندان معروف نماد افراد خیرخواه و ریشه کنی فقر می باشند چرا که سعی بر از بین بردن فقر داشتند ؛ در ادامه این بخش از نمناک به آنها خواهیم پرداخت.

افراد مشهور موفق

توماس ادیسون یکی از افراد مشهور بدون تحصیلات رسمی

8 فرد مشهور و موفق که سواد زیادی ندارند

برای اشاره کردن به مهم ترین این افراد می تواند این گونه نام برد ؛
 
1-توماس ادیسون
توماس ادیسون یک مخترع ، کارآفرین و شخصی است که بدون تحصیل توانست نیاز مهم بشر را رفع کن و از محبوب ترین اختراعات او می توان به لامپ و دوربین فیلمبرداری می باشند که توانست همه گیر شود . بعد از اخراج شدن ادیسون از مدرسه مادرش به او خواندن و نوشتن را آموخت که پس از اخراج شدن از مدرسه توانایی خواندن و نوشتن را داشته باشد و معلمان او بر این تصور بودند که او در یادگیری بسیار کند است.او توانست به تنهایی به خودش نظم بیاموزد و برای افراد زیادی کارآمد باشد و برای آن هم سختی های زیادی را تحمل کرد تا بتواند تجربه کافی را بدست آورد .اوبرای بدست آوردن مخارج زندگی اش در قطار ، روزنامه فروشی ، فروش آب نبات و... را تجربه کرد تا بتواند هزینه اختراعات خود را بدست آورد.
 
افراد مشهور موفق

برادران رایت یکی از افراد مشهور بدون تحصیلات 

2-برادران رایت
برادران رایت ، برادرانی بودند که توانستند "ماشین پرواز" را اختراع کنند و موفق به پرواز در آوردن اولین هواپیما شدند و با این حال اُرویل رایت در مقطع ابتدایی از مدرسه طرد شد و با این حال با برادرش ویلبر تا مقطع دبیرستان ادامه دادند ولی هرگز نتوانستند فارغ التحصیل بشوند . این دو برادر که پدران پرواز نام دارند ، زمان زیادی را صرف تماشای پرندگان در حال پرواز میکردند و در نهایت توانستند گلایدرهایی را طراحی کنند .پدران پرواز در طراحی بال، پروانه ها و در زمینه آیرودینامیک هواپیما کار می کردند.اُرویل رایت، اظهار کرد که یک بار از تلاش خود ناامید شده بودند و با این حال اگر به تلاش خود ادامه دادند و موفق به طراحی و ساخت اولین هواپیما شدند.

افراد موفقی که تحصیلات دانشگاهی ندارند

3-بیل گیتس
بیل گیتس یکی از مخترعان بزرگ است که بعد از اخراج شدنش از دانشگاه هاروارد تبدیل به یک میلیاردر شد و توانست روزانه 20 میلیون دلار درآمد داشته باشد.او یک برنامه نویس کامپیوتر، کار آفرین ، نویسنده و بشر دوست می باشد و این درحالی بود که ادیسون اکثر زمان خود را صرف اختراعاتش کرد و بیل گیتس نیز اکثر وقت خود را جهت ریشه کن کردن مالاریا و ساده کردن آموزش کرد.
 
افراد مشهور موفق

بیل گیتس یکی از افراد مشهور بدون تحصیلات دانشگاهی

4-لری الیسون
لری الیسون ، تاسیس کننده Oracleمی باشد و همانند دیگر افراد مخترع در فهرست ما ، از دانشگاه اخراج شد و با این حال تبدیل به نهمین فرد ثروتمند در جهان شد.او همچنین میلیون ها دلار در جهت خیریه ها ، آموزش و تحقیقات پزشکی صرف کرد.
 
افراد مشهور موفق

لری الیسون یکی از افراد مشهور بدون تحصیلات رسمی

5-مایکل دل
مایکل دل در سن 19 سالگی از دانشگاه اخراج شد . اینک وی مالک شرکت دل می باشد و علاقه او نسبت فناوری از همان دوران کودکی اش آغاز شد و بعدها توانست انقلابی در صنعت کامپیوتر ایجاد کند.شرکت دل دارای صدها هزار کارمند در سرتاسر جهان دارد و دارای میلیون ها شرکت ، کتابخانه و محقق در سرتاسر جهان است.مایکل دل و سوزان دل در خیریه کمک به قربانیان سونامی ، کمک بسزایی کردند.
 
افراد مشهور موفق

مایکل دل یکی از افراد مشهور بدون تحصیلات رسمی

معروف ترین ترک تحصیل کرده های جهان را بشناسید

6-استیوجابز
استیوجابز رئیس و یکی از بنیانگذاران شرکت اپل است و به دلایلی از دانشگاه اخراج شد و توانست به فردی موفق تبدیل شود.او یکی از پیشگامان انقلاب کامپیوتر می باشد . از اختراعات و تولیدات آن می توان به iPad و iPhone که توانست زندگی میلیون ها انسان را تغییر دهد . او بر این باور و اعتقاد بود که تکنولوژی و فناوری می تواند به حیات انسان کمک بسزایی کند .
 
افراد مشهور موفق

استیو جابز یکی از افراد مشهور بدون تحصیلات رسمی

7-پل آلن
پل آلن بنیانگذار نرم افزار Xiant و مایکروسافت بود که از دانشگاه خود اخراج شد . آلن در اوایل دهه ی 19 میلادی به عنوان "مرد ایده" شناخته شد . او در همان سنین جوانی در حالیکه در استراتژی دنیای سیمی خود بود ،شروع به سرمایه گذاری در شرکت های مختلف کرد و به گفته اش آینده را روشن می دید.او اینک بنیانگذار بنیاد خانواده پل جی آلن است که نزدیک به 30 میلیون دلار به آنجا اهدا نموده است.
 
افراد مشهور موفق

پل آلن یکی از افراد مشهور بدون تحصیلات رسمی

افراد موفقی  که فارغ التحصیل نشدند

افراد مشهور موفق

مارک زاکربرگ یکی از افراد مشهور بدون تحصیلات رسمی

8-مارک زاکربرگ
مارک زاکربرگ نیز یکی از دانشجویان دانشگاه هاروارد بود که از دانشگاه اخراج شد و سپس توانست فیس بوک را بنیانگذاری کند .او براین باور بود که با متصل کردن اقسام نقاط جهان به یکدیگر ، می تواند بزرگترین کار را در حق انسان ها بکند.مارک زاکربرگ به خیریه ها نزدیک به 498 میلیون دلار کمک کرده است.

افراد مشهور و موفق بدون تحصیلات دانشگاهی

4.7117
این مطلب مفید بود ؟1107
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ف.ن / ف
وبگردی