علیرضا کمالی و الهام طهوری
سریال وارش با نام قبلی بهترین سالهای زندگی ما با صدای سالار عقیلی در تیتراژ این سریال روی آنتن میرود.

سالار عقیلی برای سریال وارش می خواند

سریال وارش با نام قبلی بهترین سالهای زندگی ما ، سریال جدید شبکه سه سیما است که با صدای سالار عقیلی به زودی روی آنتن این شبکه میرود.

سالار عقیلی خواننده سرشناس کشورمان به عنوان خواننده تیتراژ این سریال انتخاب شد و ترانه تیتراژ پایانی این سریال را می خواند.

پخش تیزر سریال وارش به تازگی در شبکه سه سیما آغاز شد و با نزدیک شدن به پایان مراحل فنی این سریال به زودی جایگزین فوق لیسانسه ها در شبکه سه سیما میشود.

فزخ نعمتی و علیرضا کمالی

وارش به کارگردانی احمد کاوری ،تهیه کنندگی محمودرضا تخشید و نویسندگی جابر قاسمعلی سریالی پر بازیگر است که در 34 قسمت روی آنتن شبکه سه سیما میرود.

الهام طهوری

بازیگران سریال وارش عبارتند از :

علیرضا کمالی، الهام طهوری، بهنام تشکر، علیرضا جلالی تبار، هدایت هاشمی، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، سهیلا رضوی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، علی سلیمانی، فرخ نعمتی، کورش سلیمانی، نسرین بابایی، افشین سنگچاپ، آوا دارویت، قربان نجفی، فریبا طالبی، مینا نوروزی، فریده دریامج، سهی بانو ذوالقدر، ساناز سماواتی، وحید شیخ زاده، پیام احمدی نیا، بهراد خرازی، فرج الله گلسفیدی، انوش نصر، کرامت رودساز، حمیدرضا داوری، مهدیه کوهستانی و ... در این سریال ایفای نقش کرده اند.

هدایت هاشمی و شهرام قائدی

در خلاصه داستان سریال وارش آمده است:

یارمحمد برای فرار از گرسنگی و خشکسالی به شمال کشور می رود تا شغل ماهیگیری را پیشه کند. او که نمی داند ماهیگیریِ آن منطقه در سلطه گردنکشی به نام تراب است، به دریا می زند و مقابل تراب می ایستد. وارش بیوه جواد که سالها تراب در خیال ازدواج با اوست، با دیدن دلاوری یارمحمد دل به او می بندد و به تراب جواب رد می دهد. تراب نقشه ای می چیند تا یارمحمد را از سر راه بردارد، اما اتفاقی که هیچکس انتظارش را نمی کشد، از راه رسیده و سرنوشت آدم ها را به هم پیوند می زند.

علیرضا کمالی

سریال وارش یک درام تاریخی و عاشقانه است که یک اثر اقتباسی از رمان مهاجران نوشته هاوارد فاست نویسنده مطرح آمریکایی است که داستان آن از دهه 30 آغاز میشود و بعد از روایت پرفراز و نشیب به دهه حاضر می رسد.

سریال وارش با صدای سالار عقیلی روی آنتن میرود

410
این مطلب مفید بود ؟82
وبگردی