الهام حمیدی

گریم الهام حمیدی در سرزمین کهن + عکس

تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1396کد مطلب : 49507زمان مطالعه : 2 دقیقه
الهام حمیدی بازیگر محجوب سینما و تلویزیون تصویری از خودش در پشت صحنه سریال سرزمین کهن و اتاق گریم منتشر کرد.

الهام حمیدی در اتاق گریم سرزمین کهن

الهام حمیدی بازگر توانایی که سریال روزهای بی قراری جدیدترین فیلم او از تلویزیون بود تصویری از گریمش در سریال سرزمین کهن منتشر کرد. الهام حمیدی در سرزمین کهن نقش مادرخوانده رهی را بازی کرده که شخصیت محوری و نقش اول داستان است.

الهام حمیدی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:

الهام حمیدی

الهام حمیدی در پشت صحنه سریال سرزمین کهن

در آخرین روزهای سریال سرزمین کهن و ادامه تجربه لذت بخش کار با اقای کمال تبریزی ، گارگردانی نمونه و در کنار یه تیم حرفه ای و همکاران مهربون و پر انرژی و تشکر ویژه از اقای جمال حاتمی (دستیار کارگردان ) و دوست عزیزم سولماز صدر الاشرافی( گریم )

الهام حمیدی

الهام حمیدی در سرزمین کهن مادر میشود

درباره سریال سرزمین کهن بیشتر بدانید

«سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی سیدجمال سیدحاتمی مراحل پایانی تولید را می گذراند. این سریال به بررسی وقایع سیاسی، تاریخی و اجتماعی ایراناز سال1320 خورشیدی تاانقلاب 1357و در بستر زندگی یک پسر نوجوان می پردازد. فصل اول این مجموعه در بهمن ماه سال922 روی آنتن رفت اما پس از پخش چهار قسمت از سریال، توهین و تحریف تاریخ ایل بختیاری از آن برداشت شد و موجی از اختلافات را در میان این افراد در پی داشت و پس از مدتی هم متوقف شد. اما به گفته سیدجمال حاتمی به ما فصل جدید این سریال با افزوده شدن بازیگران جدید روزهای پایانی خود را می گذراند.

پیش از این گفته شده بود که زمان پخش این سریال بعد از به اتمام رسیدن پخش «معمای شاه» است اما هنوز زمان قطعی برای پخش «سرزمین کهن» مشخص نشده است. فصل اول این سریال از شبکه سه سیما پخش شد و فصل جدید آن از شبکه یک سیما پخش می شود.

الهام حمیدی در سرزمین کهن

پوستر فیلم سرزمین کهن با بازی شبنم قلی خانی و شهاب حسینی

نویسندگی این مجموعه را علیرضا طالب زاده بر عهده دارد و از جمله بازیگران این مجموعه پر شخصیت می توان به نیکی کریمی ، محمدرضا فروتن ، حسن پورشیرازی ، فرشته صدر عرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی ، شبنم قلی خانی ، الهام حمیدی ، ثریا قاسمی ، علی شادمان، پژمان بازغی ، هنگامه قاضیانی ، میترا حجار ، پرویز پورحسینی، حسین محجوب، بیتا فرهی ، هومن سیدی ، مهرداد ضیایی، لیلا زارع ، آشا محرابی ، محسن تنابنده ، جواد عزتی ، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرم رودی و... اشاره کرد.

گریم الهام حمیدی در سرزمین کهن + عکس

3.36
این مطلب مفید بود ؟42
برگرفته از صفحه شخصی الهام حمیدی / م.ف
وبگردی