امیر جعفری
پنجشنبه 12 مرداد ماه 1396 در شب میلاد امام هشتم، امام رضا علیه السلام امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان مهمان برنامه دورهمی میشود.

امیر جعفری مهمان برنامه دورهمی میشود

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری طبق روال عادی پخش این برنامه ،شبهای جمعه و شنبه مهمان خانه های مردم است . به مناسبت جشن ها دهه کرامت و ولادت باسعادت امام هشتم امام رضا (ع) این هفته برنامه دورهمی با یک مهمان ویژه پنجشنبه شب روی آنتن شبکه نسیم میرود.

امیر جعفری مهمان دورهمی در شب ولادت امام رضا(ع)

در شب میلاد باسعادت امام رضا (ع) امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی است.

امیر جعفری

دورهمی مهران مدیری با امیر جعفری

پنجشنبه 12 مرداد ماه 1396 در شب میلاد امام هشتم، امام رضا علیه السلام، برنامه دورهمی از ساعت 21، از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

امیر جعفری را بهتر بشناسید

شاید زمانی که مجموعه طنز بدون شرح از تلویزیون پخش می شد، کسی فکر نمی کرد امیر جعفری روزی یکی از بازیگر ان موفق تلویزیون و سینما در وادی طنز شود، اما امیر جعفری تنها در وادی طنز موفق نبود، زمانی که در مجموعه پربیننده «میوه ممنوعه» در نقش جلال فتوحی پسر علی نصیریان بازی کرد، همه به هنر او یقین پیدا کردند که امیر جعفری از جنس هنر است...

امیر جعفری

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون

او در سال 1377 اولین کار حرفه ای خود را در تئاتر با نام «رقص کاغذ پاره ها» به کارگردانی آقای یعقوبی انجام داد و به خاطر همان ایفای نقش، جایزه بهترین بازیگر تئاتر را در آن سال دریافت کرد. بازی او در مجموعه بدون شرح مهدی مظلومی ، 1381 اولین حضور او در تلویزیون بود.

امیر جعفری

امیر جعفری در کنار همسرش ریما رامین فر

امیر جعفری پس از بازی در سریال بدون شرح درسال 1383 در من یک مستاجرم مجموعه تلویزیونی طنز به کارگردانی پریسا بخت آور با همسرش ریما رامین فر همبازی شد و در سال 1391 در فیلم سینمایی «سیزده» دومین ساخته هومن سیدی با موضوع اجتماعی به همسرش ریما رامین فر به ایفای نقش پرداخت.

امیر جعفری

امیر جعفری در سریال شهرزاد

امیر جعفری بازیگر توانایی است که در قالب طنز و جدی میتوان هنر بازیگری او را دید. این هنرمند کشورمان در تازه ترین اثر خود در سریال شهرزاد در نقش یک پلیس به ایفای نقش می پردازد.

امیر جعفری مهمان ویژه برنامه دورهمی درولادت امام رضا(ع)

45
این مطلب مفید بود ؟41
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی