فیلم سینمایی هاری

اکران فیلم سینمایی هاری با بازی جمشید هاشم پور

تاریخ انتشار : 4 خرداد 1396کد مطلب : 50032زمان مطالعه : 2 دقیقه
فیلم سینمایی هاری ساخته امیراحمد انصاری با بازی هنگامه قاضیانی و جمشید هاشم پور بعد از ماه رمضان در سینماهای کشور اکران میشود.

زمان اکران فیلم سینمایی هاری مشخص شد

فیلم سینمایی هاری با بازی هنگامه قاضیانی و جمشید هاشم پور فیلمی برای تهران است و در آن به بیان معضلات جامعه با طرح قصه ای خوب پرداخته شده است. تبلیغات اولیه برای اکران فیلم سینمایی آغاز شده است و این فیلم بعد از ماه مبارک رمضان در سینماهای کشور اکران شود. فیلم سینمایی هاری ساخته امیراحمد انصاری اثری اجتماعی است که زمان تولید کمتر درباره آن خبری منتشر شده است و این موضوع، کنجکاوی نسبت به این فیلم را بیشتر می کند.

هاری فیلمی برای تهران است و در آن معضلات و روابطی را که در شهر تهران است به تصویر کشیده شده است. در واقع هاری یک ویروس کشنده است که اگر به موقع درمان نشود می تواند تاوان سنگینی را به همراه داشته باشد. کارگردان سعی کرده است تا در هاری نشان دهد که اگر هرچه سریعتر راه حل مناسبی برای این معضلات پیدا نشود، عواقب بسیار بدی در انتظار جامعه خواهد بود و در کنار طرح قصه به معضلات جامعه می پردازد.

پوستر فیلم سینمایی هاری به کارگردانی امیراحمد انصاری و تهیه کنندگی مهدی مددکار که طراحی آن را شیوا نصیرپور انجام داده؛ در آستانه اکران رونمایی شد.

داستان و بازیگران فیلم سینمایی هاری

فیلم سینمایی هاری

جمشید هاشم پور در فیلم سینمایی هاری

بازیگران فیلم سینمایی هاری : علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه ماشاالهی، اصغر طبسی، علی گلبهاران، اشکان مهری، سمانه افتخاری و میلاد کیمرام با هنرمندی هنگامه قاضیانی و نقش آفرینی جمشید هاشم پور گروه بازیگران «هاری» را تشکیل می دهند.

فیلم سینمایی هاری

میلاد کی مرام در فیلم سینمایی هاری

در خلاصه داستان فیلم سینمایی هاری آمده است: من خطر کردم که همه چی درست شه یا هیچی! هر کاری می کنم واسه خاطر بچمونه که تو خیابونایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه...

فیلم سینمایی هاری

علیرضا کمالی در فیلم سینمایی هاری

از دیگر عوامل «هاری» می توان به تهیه کنندگان:علی شاه حاتمی و مهدی مددکار، فیلمنامه نویس:امیر علی محسنی، مدیر فیلمبرداری:فرشاد گل سفیدی، طراح صحنه و لباس:امیر حسین حداد، طراح چهره پردازی:دانیال شعاعی، صدابردار:امیر شاهوردی، مدیر تولید:مهدی مددکار، مجری طرح:علی گلبهاران، سرمایه گذاران:علیرضا اشکبوس، جهانگیر مهابادی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:سمیرا شکوری، منشی صحنه:غزل رشیدی، عکاس:حسن هندی، مشاور رسانه ای:منصوره بسمل، کارگردان پشت صحنه:اشکان مستی، مدیر تدارکات:امیر هوشنگ فراهانی.

فیلم سینمایی هاری

علیرضا کمالی در فیلم سینمایی هاری

فیلم سینمایی هاری

علیرضا کمالی و میلاد کی مرام در فیلم سینمایی هاری

اکران فیلم سینمایی هاری با بازی جمشید هاشم پور

3.719
این مطلب مفید بود ؟145
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی