امیر جعفری و جواد عزتی
صفحه رسمی فیلم سینمایی چهار انگشت با انتشار پستی زمان دقیق اکران این فیلم سینمایی را اعلام کرد و درخصوص شایعات زمان اکران این فیلم توضیح داد.

زمان دقیق اکران فیلم چهار انگشت

فیلم سینمایی چهار انگشت به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی حمید پنداشته یکی از گزینه های اصلی اکران در ایام نوروز 98 است.

جواد عزتی و امیر جعفری که تجربه همکاری مشترک با یکدیگر را در فیلم اکسیدان داشتند بار دیگر در چهار انگشت همبازی هم شدند و به زودی در سینماهای کشور روی پرده میروند.

اکران فیلم چهار انگشت در نوروز 98 شایعه یا واقعیت

صفحه رسمی فیلم چهار انگشت با انتشار پستی شایعات در خصوص عدم اکران نوروزی فیلم چهار انگشت را رد کرد.

جواد عزتی و امیر جعفری

جواد عزتی و امیر جعفری در فیلم چهار انگشت

در صفحه رسمی فیلم چهار انگشت با انتشار این عکس آمده است :شایعات در مورد انصراف چهار انگشت کذب است .فیلم سینمایی چهار انگشت از اکران نوروز انصراف نداده و برای اکران در این فصل آماده است.

برخلاف شایعات چند روز گذشته در مورد انصراف این فیلم از لیست تقاضای اکران نوروز روابط عمومی این فیلم با رد این شایعه تاکید کرد که چهار انگشت تنها گزینه اعلامی از سوی موسسه پخش نمایش گستران است و از جمع 21 فیلم متقاضی اکران نوروز، جزو معدود فیلم هایی است که پروانه نمایش آن شش ماه قبل صادر شده و از زمان تولید آن حدود یکسال گذشته و نسخه نهایی و مواد تبلیغاتی آن کاملا آماده است و انصرافی در کار نیست. چهار انگشت پس از اکسیدان جدیدترین ساخته حامد محمدی است.

جواد عزتی و امیر جعفری

هنرنمایی جواد عزتی و امیر جعفری در فیلم چهار انگشت

بازیگران و داستان فیلم چهار انگشت : جواد عزتی و امیر جعفری بازیگران اصلی این فیلم هستند و فیلم قصه دو شخصیت است که برای اتمام یک کار ناتمام به کامبوج سفر میکنند اما درگیر اتفاقاتی میشوند که آن ها را وارد ماجراهای دیگری میکند…..

جواد عزتی و امیر جعفری

بازی موفق جواد عزتی و امیر جعفری در فیلم چهار انگشت

عوامل ساخت فیلم چهار انگشت عبارتند از: نویسنده و کارگردان:حامد محمدی، مدیر پروژه:تهاناتپهون سینپونکوئد، مدیر فیلمبرداری:محمدرضا سکوت، تدوین :حسن ایوبی، طراح صحنه و لباس:ملودی اسماعیلی، طراح گریم:عظیم فراین، صدابردار:مهدی ابراهیم زاده، مدیر تولید:پانیسا آنودید، دستیار کارگردان و برنامه ریز:آلاله هاشمی، منشی صحنه:سعیده دلیریان، جانشین تولید کامبوج:تانادت پرادیت، جانشین تولید ایران:نادر ایمانی، انتخاب لوکیشن:اییام سامران، دستیارکارگردان:سویکون نیم اون، گروه فیلمبرداری:امیر پرچمی، یعقوب جهان پور، مهدی قاسمی، دستیار صدا:حمیدرضا محمودی، عکاس:جیراسا جاکاوان، مشاور رسانه ای:سعید حسینی، مجری طرح:احسان ظلی پور، تهیه کننده:حمید پنداشته.

جواد عزتی و امیر جعفری

عکسی از همبازی بودن جواد عزتی و امیر جعفری در فیلم زاپاس

اکران فیلم چهار انگشت در نوروز 98 قطعی است!+ بازیگران و عکس

3.39
این مطلب مفید بود ؟63
منبع : صفحه رسمی فیلم چهار انگشت / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
برچسب : امیر جعفری
وبگردی