بازیگران پایتخت 5

سیروس مقدم از تغییر بازیگران پایتخت 5 خبر داد

تاریخ انتشار : 30 آذر 1395کد مطلب : 41316زمان مطالعه : 2 دقیقه
سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت آخرین خبر را از پایتخت 5 از جمله بازیگران و زمان پخش این سریال را اعلام کرد.

آخرین خبر از سریال پایتخت 5

سیروس مقدم با اشاره به اینکه سری پنجم سریال پایتخت ماه رمضان سال آینده پخش می شود اظهار داشت:هرزمانی مردم احساس خستگی کردند، تولید پایتخت را متوقف خواهیم کرد.

در حال حاضر فیلمنامه «پایتخت 5» در حال نگارش است و به نظر می رسد فیلمبرداری این سریال حدود 4 ماه به طول بیانجامد. ضمن آن که در تلاش هستیم که فیلمبرداری کار را از بهمن ماه آغاز کنیم.

پایتخت 5

بازیگران سریال پایتخت 5

 
وی مهم ترین عنصر و ویژگی سریال پایتخت را زندگی مردم دانست و با عنوان اینکه زندگی مردم دچار کسالت نمی شود بیان کرد:پایتخت هم دقیقاً بازتاب زندگی مردم است و مردم خود را در آن می بینند و تا زمانی که مسائل و مشکلات مردم گفته شود و تأکید روی خصوصیات مردمی شود بیننده خواهد داشت، اما به محض اینکه گرفتار تکرار مکررات شود، درجا زند و حرف های فانتزی و ماورایی را مطرح کند، مردم نیز با آن ارتباط برقرار نمی کنند.
 
مقدم بابیان اینکه پایتخت 5 ماه رمضان سال آینده پخش می شود گفت:صحبت های اولیه شده و انشالله به زودی کار کلید می خورد. 
وی درباره تغییر بازیگران سریال پایتخت گفت:این سریال تیمی ثابت دارد و تغییر در بازیگران نداریم و ممکن است بازیگران جدیدی به تیم اضافه شوند اما ترکیب اصلی ثابت است.

مهران احمدی در پایتخت 5 حضور دارد؟

 وی درباره حضور مهران احمدی در نقش بهبود در سریال پایتخت گفت:احمدی در پایتخت 4 نیز حضور نداشت زیرا جزو خانواده اصلی این سریال به شمار نمی رود و منظور از خانواده اصلی چهارنفری است که آن را تشکیل می دهند.
 
کارگردان سریال پایتخت درباره برخی اظهارنظرها مبنی براینکه بافرهنگ و گویش مازندرانی در این سریال بازی شده است، عنوان کرد:به این حرف ها اعتقادی ندارم و قابل بحث نیست و همواره هدفم خدمت به مردم بوده است.
 
وی گفت:سال آینده سریال هنگام بیداری را با موسسه اوج کلید می زنیم که درباره ماجرای تنگستان و اشتغال بوشهر در جنگ جهانی اول است.
گفتنی است سریال «پایتخت 5» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که قرار است برای پخش از سیمای ملی تولید شود.

سیروس مقدم از تغییر بازیگران پایتخت 5 خبر داد

3.983
این مطلب مفید بود ؟6518
برگرفته از مهر -/ح
وبگردی