بازیگران سریال پایتخت
گریم جالب بازیگران “سریال پایتخت” 4 از محمدرضا علیمردانی در نقش بائو، محسن تنابنده در نقش نقی معمولی تا ریما رامین فر در نقش همای سعادت را در این مطلب مشاهده می فرمائید.

محمدرضا علیمردانی کسی است که سال گذشته با حضور در برنامۀ ماه عسل ماجرای عجیب زندگی اش را روایت کرد و امسال با نقش آفرینی در سریال پایتخت 4 در نقش بائو به شهرتی دوچندان رسید،پایتخت 4 اولین سریالی نیست که وی در آن مقابل دوربین رفته است، اما این بار خیلی بیشتر از وقتی که در سریال مامور بدرقه یا آشتی کنان بازی کرد یا بیشتر از وقتی که به جای شخصیت شرک حرف زد یا تیتراژ پایانی سریال انقلاب زیبا را خواند و حتی بیشتر از وقتی که در برنامه ماه عسل حضور پیدا کرد توانست مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گیرد.

داستان محمدرضا علیمردانی؛ صداپیشه و مدرس فن بیان بازیگر نقش بائو در سریال پایتخت 4 می تواند دستمایه ی یک سریال باشد. پسری که با نقص مادرزادی بیماری تارهای صوتی به نام لارنژیت متولد می شود تا 14سالگی صدایش موجب آزار دیگران بوده و بعد عشق بازیگری و تئاتر وادارش کرده به هر دستاویزی که کمی بوی درمان می داده،چنگ بزند.

محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی در نقش بائو

در ادامه عکسهای بیشتری از گریم جالب و متفاوت بازیگران سریال پایتخت 4 را مشاهده کنید.
 

محسن تنابنده

محسن تنابنده در نقش نقی معمولی

هومن حاج عبداللهی

هومن حاج عبداللهی در نقش رحمت خروس باز

ریما رامین فر

ریما رامین فر در نقش همای سعادت

نسرین نصرتی

نسرین نصرتی در نقش فهیمه

مجموعه تلویزیونی پایتخت4 ، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری داستانی دیگر از خانواده نقی معمولی را روایت می کند که از ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه یک رفته است و همچنان نیز پخش قسمتهای بعدی آن با پایانی متفاوت و غافلگیرکننده ادامه دارد.
محسن تنابنده ، احمد مهران فر ، ریما رامین فر ، نسرین نصرتی ، ژانک منگ هان ، هومن حاجی عبداللهی و علیرضا خمسه از بازیگران اصلی این سریال هستند.

بازیگران سریال پایتخت قبل و بعد از گریم + تصاویر

4.4471
این مطلب مفید بود ؟41457
منبع : نمناک - / ل
1 نظر به ثبت رسیده است
جمشید093535399301397-01-08
این چه سریالیه که بابا پنچعلی هرچی میخوره میگه نهار نخوردم.
3035
وبگردی