لیگ برتر فوتسال

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار : 26 مرداد 1401کد مطلب : 18080زمان مطالعه : 2 دقیقه
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال با هفت دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

ایسنا:هفته هفتم لیگ برتر فوتسال ایران امروز(چهارشنبه) با 7 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار سن‌ایچ ساوه میزبان کراپ است. دو تیم در حالی به صورت مشترک در صدر جدول قرار دارند که هم تفاضل گل و هم گل زده دو تیم برابر است. هر دو در 6 هفته قبلی 18 گل به ثمر رسانده‌اند و 9 گل نیز دریافت کرده‌اند. دو تیم در 6 هفته گذشته، 5 پیروزی و یک تساوی کسب کرده‌اند و تیم‌های شکست‌ناپذیر لیگ برتر فوتسال هستند.

گیتی‌پسند که هفته گذشته مقابل کراپ الوند با تساوی 3 بر 3 متوقف شد، از این هفته باید بدون سعید احمد عباسی مقابل رقیبان خود قرار بگیرد. این تیم اصفهانی میزبان فردوس قم رده یازدهمی است که تنها یک پیروزی در 6 هفته گذشته داشته است. مس سونگون که رسول خطیبی را به عنوان مدیرعامل خود انتخاب کرده، میزبان قند کاترینی است که هفته گذشته پس از انتصاب جواد اصغری‌مقدم به عنوان سرمربی‌اش، به نخستین پیروزی خود دست یافت.

دو تیم مشهدی فرش آرا و چیپس کامل از ساعت 17 داربی مشهد را برگزار می‌کنند که فرش‌آرا با 5 امتیاز در رده دهم قرار دارد و چیپس کامل با یک امتیاز در رده چهاردهم جدول 14 تیمی مسابقات قرار دارد و هنوز در حسرت پیروزی در این فصل لیگ برتر است.

برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر به شرح زیر است:

گیتی‌پسند – فردوس قم، ساعت 17

سن‌ایچ ساوه – کراپ الوند، ساعت 17

مس سونگون – قند کاترین آمل، ساعت 17

چیپس کامل مشهد – فرش‌آرا مشهد، ساعت 17

گهر زمین سیرجان – سفیر گفتمان تهران، ساعت 17

مقاومت البرز – صنایع پشتیبان هرمزگان، ساعت 17

زندی بتن کلاردشت – فولاد زرند ایرانیان، ساعت 17

انتهای پیام/م

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال

51
این مطلب مفید بود ؟10
برچسب : فوتسال
وبگردی