بازیکن استقلال

محرومیت یک استقلالی تائید شد

تاریخ انتشار : 30 مرداد 1401کد مطلب : 22474زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرمربی تیم استقلال با تهدید محرومیت از همراهی استقلال روبرو شده است.

افکارنیوز:ساپینتو سرمربی تیم استقلال در بازی تیمش مقابل ملوان دست به اقداماتی زد که ممکن است به ضرر وی تمام شود زیرا این مربی حواشی بسیاری را در انزلی به وجود آورد و رفتارش در هفته دوم بازی‌های لیگ مشکل‌ساز شد.

ساپینتو در بازی با ملوان و پس از گلزنی این تیم رقتار عجیبی انجام داد که از دید دوربین‌ها دور نماند و واکنش‌های بسیار نامناسبی را در پی داشت. سرمربی استقلال از خوشحالی ماموران هلال احمر ناراحت شد و به وسایل آنها ضربه زد تا در پایان بازی این ماموران از وی شکایت کرده و حتی کار به وزارت ورزش کشیده شده است!

گفتنی است ساپینتو از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شده و باید دفاعیه‌ای را ظرف 48 ساعت به فدراسیون ارائه کند تا مسوولان در خصوص وی تصمیم گیری کنند. شنیده می‌شود این مربی قطعا یک جلسه از همراهی تیمش محروم می‌شود تا از این پس روی رفتار و کردار خود کنترل بیشتری داشته باشد و این نوع رفتارها را تکرار نکند. البته پیش از مدیران استقلال در خصوص رفتار ساپینتو در کنار زمین به وی اولتیماتوم داده بودند اما این مربی علی رغم اطلاع از شرایط فوتبال ایران در انزلی عصبانی شد تا همه چیز به ضررش تغییر کند.

انتهای پیام/م

محرومیت یک استقلالی تائید شد

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی