رامبد جوان

ساخت فصل هفتم خندوانه منتفی شد؟!

تاریخ انتشار : 11 اسفند 1398کد مطلب : 12735زمان مطالعه : 2 دقیقه
رامبد جوان مجری برنامه خندوانه با انتشار پستی خبر جدیدی از ساخت فصل هفتم خندوانه را به اشتراک گذاشت.

ساخت خندوانه برای نوروز 99 منتفی شد

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان یکی از برنامه های پربیننده شبکه نسیم بود که ششمین فصل آن فروردین ماه 98 به پایان رسید.

خبرهای زیادی از ساخت فصل هفتم خندوانه برای پخش در نوروز 99 منتشر شد و مخاطبان این برنامه منتظر پخش خندوانه بعد از چندین ماه دوری از تلویزیون بودند اما رامبد خبری دیگری را به اشتراک گذاشت.

تکذیب ساخت خندوانه برای نوروز 99

رامبد جوان با انتشار پستی ساخت خندوانه برای نوروز 99 را منتفی دانست.

در پست منتشر شده رامبد جوان آمده است:

فصل جدید خندوانه بماند برای روزهایی که بی دغدغه تر زیر یک سقف جمع می شویم.بماند برای روزهایی که با خیال آسوده، نفس عمیق می کشیم.بماند برای روزهایی که اگر یکی از ما عطسه کرد، دیگران با صدای بلند به او بگویند:عافیت باشه.

بماند برای روزهایی که من و گروهم هم دل خوش داشته باشیم که بخواهیم با شما تقسیم کنیم.بماند برای روزهای بهتر.خندوانه بماند برای روزهایی دورتر.به امید عافیت، سعادت و همدلی.

دلتنگ شما، رامبد جوان... دهم اسفند سال نود و هشت.

رامبد جوان

اختتامیه فصل ششم خندوانه 16 فروردین ماه 98 برگزار شد و رامبد جوان بعد از پایان این فصل اعلام کرد که تا مدتها خبری از ساخت فصل بعدی این برنامه نخواهد بود اما معاون سیما در خبرهایی متعدد ، خبر از ساخت فصل جدید خندوانه برای پخش در ایام نوروز 99 داد.

رامبد جوان و نیما شعبان نژاد

در خبرهای منتشر شده درباره پخش فصل هفتم خندوانه به حل مشکل دکور این برنامه و آماده سازی برای پخش فصل جدید خندوانه اشاره شده است اما نوروز امسال خندوانه روی آنتن نخواهد رفت.

ساخت فصل هفتم خندوانه منتفی شد؟!

1.625
این مطلب مفید بود ؟817
منبع : صفحه رامبد جوان / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی