صبحانه لاغری
مصرف صبحانه ای سالم و کامل باعث می شود که فرد وزن کم کند البته که باید از مواد غذایی مخصوصی برای لاغری در صبحانه استفاده کرد.

 بهترین پیشنهاد برای لاغر شدن از وعده صبحانه آغاز میشود

برای لاغر شدن چه بخوریم؟ صبحانه در رژیم لاغری چقدر نقش دارد؟ صبحانه ی لاغر کننده شامل چه مواد غذایی می شود؟ پاسخ این سوالات را در صحبتهای متخصص تغذیه و رژیم می خوانید. برای لاغر شدن باید از ابتدای صبح آغاز کرد. اولین بخش رژیم لاغری شما وعده ی صبحانه است که در لاغری شکم و پهلو بسیار موثر است پس صبحانه ای بخورید که شما را لاغر کند.

برای لاغر شدن شکم و پهلو در وعده صبحانه میل کنید

خوراکی هایی که بهتر است در وعده صبحانه مصرف شود شامل 

تمشک:

یک فنجان تمشک به طور متوسط 8 گرم فیبر (که بیشتر ازیک فنجان توت فرنگی و همین لوبیا است) دارد. این همه فیبر عالی است؟ تحقیقات اخیر در ژورنال تغذیه پیشنهاد می کند که خوردن فیبر بیشتر به عنوان راهی برای جلوگیری از افزایش وزن است . در طول مدت مطالعه دو ساله، محققان دریافتند افزایش فیبر 8 گرمی در هر 1000 کالری، منجر به کاهش وزن می شود.

بلغور جو دوسر:

بلغور می تواند کمک کند وزن خود را به دو روش کم کنید. اول، پر از فیبر است و باعث می شود بیشتر احساس سیری کنید. دوم، مطالعه اخیر در روزنامه گزارش داد که خوردن یک صبحانه با "کربوهیدرات کم" مانند بلغور جو دو سر و یا سبوس غله - 3 ساعت قبل از ورزش می تواند کمک کند تا چربی بیشتری بسوزانید.

چطور؟ خوردن کربوهیدرات کم قند خون را بالا نمی برد، مثل خوردن کربوهیدرات تصفیه شده در عوض، سطح انسولین به اندازه کافی بالا نیست. از آنجا که انسولین نقشی در علامت دادن بدن برای حفظ چربی ایفا می کند، داشتن سطح قند خون پایین تر ممکن است کمک کند چربی بسوزانید.

صبحانه رژیمی

صبحانه ای لاغر برای لاغر شدن

صبحانه لاغر کننده و مقوی کدام است؟

ماست:

گزارش اخیری که در ژورنال پزشکی نیوانگلند منتشر شده است نشان می دهد که غذاها با تغییر وزن مرتبط هستند از جمله 5 غذای برتر که کاهش وزن را ترویج می کنند. ماست یکی از آن هاست ! دلیل دیگر برای خوردن ماست:پروتیین موجود در آن ممکن است وزن اضافی به شما بدهد اگر می خواهید لاغرتر به نظر برسید.

پروتئین به طور طبیعی سیرمی کند وزمان بیشتری برای هضم نسبت به کربوهیدرات ساده می برد. هنگامی که مردم یک نوشیدنی پروتیین آب پنیر را نوشیدند، حدود 4 پوند بیشتر و در حدود یک اینچ بیشتر از کمر خود را در طول 6 ماه از دست دادند و احساس گرسنگی کمتری نسبت به افرادی که به جای آن مقدار کربوهیدرات به آن ها داده شد، احساس کردند.

تحقیقات دیگر در موش ها یافت شد که وقتی موش به پروتیین آب پنیر اضافی داده شد، وزن کم و چربی بدن و ماهیچه بیشتری به دست آوردند، حتی وقتی که کالری نیز یک سان بود. پروتیین به طور طبیعی در ماست و سایر محصولات لبنی یافت می شود.

کره بادام زمینی:

آجیل نیز در میان 5 غذای برتر است که باعث کاهش وزن می شوند. احتمالا این موضوع به این دلیل است که کره بادام زمینی و تمام آجیل ها چربی های سالم، فیبر و پروتئین دارند. آجیل برای تامین کالری و چربی استفاده می شود.

در حالی که افراد فکر می کنند آجیل و کره بادام دارای کالری کم هستند - 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی فقط کمتر از 200 کالری، 7 گرم پروتئین و 2 گرم فیبر دارد. آنها همچنین دارای مواد مغذی هستند و کمک می کنند تا صبحانه مناسب بخورید. دو قاشق کره بادام زمینی را بر روی نان گندم بریزید.

تخم مرغ:

تخم مرغ بزرگ دارای 6 گرم پروتئین و 70 کالری است. پروتئین در مقایسه با کربوهیدرات ها و چربی ها، شما را سیر نگه می دارند علاوه بر این، در مطالعه ای افرادی که تخم مرغ را برای صبحانه خوردند دیرتر گرسنه می شوند و بیش تر وزن کم می کنند و چنانچه بارها در بخش ورزش و تناسب اندام نمناک گفته ایم در عین حال خوردن سفیده تخم مرغ کمک می کند که در مصرف کالری صرفه جویی کنید، همچنین نیمی از پروتئین را از دست می دهید (حدود 3 گرم در زرده)، باعث می شود تا صبحانه کاملی بخورید به علاوه زرده غنی از مواد مغذی سالم مانند کلسیم و آنتی اکسیدان های محافظ چشم - لووتیان و زاکسنتین است.

زرده ها منبع مهمی از کلسترول هستند . محققان معتقدند که اکثر مردم هر روز یک عدد تخم مرغ کامل مصرف می کند.

صبحانه برای چربی سوزی

صبحانه مخصوص برای لاغر شدن

صبحانه ای که شما را لاغر می کند

آواکادو :

یکی از بهترین غذاها آووکادو به همراه نان گندم و تخم مرغ است

ساندویچ مرغ و اسفناج :

دستور العمل ساندویچ تخم مرغ و اسفناج به عنوان صبحانه برای کاهش وزن بسیار مناسب است

گوجه :

گوجه فرنگی خشک شده را صبحانه اضافه کنید زیرا به آب کردن شکمم کمک می کند.

تمشک و کینوا :

با انجام این دستور کمر خود را لاغر کنید تمشک سرشار از فیبر و کینوا غنی از پروتئین استفاده می کند.

پنکک بادام و تمشک شکلاتی:

اگر بخواهید چیزی خوش مزه و شیرین میل کنید و یا از صبحانه لذت ببرید، این پنکک را درست کنید.

مافین موز ، گردو:

مافین موز و گردو جایگزینی سالم تر برای دستور العمل های معمولی آب کردن شکم به شکل گردو، موز، ماست یونانی و تخم مرغ است.

چای سبز و اسموتی کیوی:

ممکن است به کیوی به عنوان میوه ای برای آب کردن شکم فکر نکنید، اما پروتئین گیاهی را هنگام افزودن طعم منحصر به فرد به منوی صبحانه سالم قرار دهید.

اسموتی صبحانه

بهترین صبحانه لاغر کننده و البته خوشمزه

صبحانه لاغری و قوانین کاهش وزن در تغذیه

چندین قانون که برای داشتن اندامی بهتر باید از آنها پیروی کنید :

قانون شماره 1:زمان را تعیین کنید

صبحانه انرژی بدن را فراهم می کند تا روز را شروع کنید. اگر می خواهید چربی شکم را آب کنید ، فقط ظرف یک ساعت پس از بیدار شدن از خواب غذا بخورید. این می تواند به سرعت بخشیدن متابولیسم کمک کند که به نوبه خود چربی های بدن را کاهش می دهد.

قانون شماره 2:پروتئین کافی مصرف کنید

در بخش ورزش و تناسب اندام نمناک میخوانید که خوردن صبحانه که پروتئین زیادی دارد می تواند به شما کمک کند سریع تر وزن کم کنید. ماست یونانی و یا تخم مرغ را هر روز صبح بخورید تا احساس کامل تری داشته باشید.

قانون شماره 3:فیبر کافی مصرف کنید

فیبر، شما را برای ساعت های طولانی سیر نگه می دارد که به مدیریت گرسنگی در طول روز کمک می کند و در نتیجه باعث کاهش وزن می شود. هر روز حداقل 8 گرم فیبر بخورید تا چربی شکم را به راحتی از دست بدهید.

قانون شماره 4:مدیریت مقدار غذا

گفته می شود که باید صبحانه سنگین میل کنید اما چقدر کالری باید مصرف کنید؟ توصیه می کنم هر روز حدود 350 کالری برای صبحانه مصرف کنید.

صبحانه لاغری

خوردن چه مقدار صبحانه فرد را لاغر می کند؟

با خوردن صبحانه به سادگی لاغر شوید

قانون شماره 5:زمان بندی غذا خوردن

متخصصان می گویند که تفاوت زمانی بین صبحانه و ناهار باید حدود 5 تا 6 ساعت باشد و در طول شب باید نزدیک 18 تا 19 ساعت باشد. این زمان ایده آلی برای وعده های غذایی است که به راحتی چربی از دست می دهید.

 

برای لاغر شدن این صبحانه ها را بخورید + لیست کامل و 5 قانون

4.2489
این مطلب مفید بود ؟41376
منبع : eatingwell / rd / livestrong / timesofindia / skinnyms / بخش ورزش و تناسب اندام نمناک /ن /آ
وبگردی