بسکتبال طوطی
در روز گذشته ویدئویی جالب از بسکتبال بازی کردن طوطی ها که قوانین بازی بسکتبال را یاد گرفته اند در فضای مجازی منتشر شد که در مدتی کوتاه جزو پربیننده ترین ویدئو ها شد.

بازی جالب بسکتبال طوطی ها 

نگهداری از حیوانات خانگی ، شاید این روزها یکی از مورد بحث ترین موضوعات باشد. اما با این وجود برخی هستند که به نگهداری از گربه ها علاقمند هستند و برخی دیگر به سگ ها که بطور کلی زمانیکه اسمی از حیوانات خانگی در کنار آنها برده شود تنها به نگهداری از سگ ها و گربه ها فکر می کنند.

این یک نوع طرز تفکر اشتباه است که متاسفانه در ذهن برخی ها حکاکی شده است.

هنگامیکه ما تصمیم به نگهداری از حیوانات در خانه مان می گیرم،در وهله اول باید مسئولیت پذیری خود را افزایش دهیم و در وهله دوم ما می توانیم از هر حیوانی که نگهداری آنها در خانه ها مرتبط با قوانین شهری ممنوع نمی باشد را نگهداری نماییم

برای مثال می توانیم از پرندگانی مانند طوطی ها،قناری ها،کاسکوها و موش هایی مانند همستر ها در قفس و... نگهداری نماییم.

اما روز گذشته ویدئو از بازی تعدادی بسکتبال تعدادی طوطی در صفحات مجازی منتشر شد که در طی مدت زمان کوتاهی یکی از پربیننده ترین ویدئوهای صفحات مجازی شد.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

یاد گرفتن قوانین بسکتبال

 بسکتبال بازی کردن بامزه و شگفت انگیز طوطی ها 

روز گذشته ویدئویی بسیار جالب و شگفت انگیز از بازی کردن تعدادی طوطی در صفحات اینستاگرام منتشر شد که آنها به طرز شگفت انگیزی با یکدیگر بسکتبال بازی می کردند.

این ویدئو واقعا جالب بود و صاحب این طوطی ها بامزه فردی ونزوئلایی می باشد.

اما جالب ترین نکته این ویدئو آنجایی است که آنها قوانین بسکتبال را کاملا یاد گرفته اند و پس از انداختن توپ داخل تور منتظر توپ جدید می شوند تا به ادامه بازی بپردازند.

داشتن چنین حیوانات بامزه و پر شور و شوقی یقینا بسیار مفرح و شادی بخش خواهد بود و در هر لحظه احساس سرگرمی خواهیم داشت.

ویدئو طوطی هایی که بسکتبال بازی می کنند

بسکتبال بازی کردن جالب و دیدنی طوطی ها

4.745
این مطلب مفید بود ؟423
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ف.ن/ ز.ت
وبگردی