لباس مردانه
آقایانی که میخواهند برای مصاحبه کاری و یک قرار مهم به بهترین شکل آماده شوند باید اصول انتخاب بهترین لباس مردانه را بدانند.

تیپ مردانه مناسب برای مصاحبه شغلی

اولین دیدار شما و یک کارفرما فوق العاده مهم و تاثیر گذار است. هنگامی که شما برای اولین بار با او ملاقات می کنید، با سبک لباس پوشیدن و طرز حرف زدن تان شخصیت تان را نشان میدهید پس این را فراموش نکنید که مدل لباس شما تاثیر زیادی در مصاحبه شغلی دارد . این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا یاد بگیرید که چگونه برای مصاحبه شغلی لباس مناسب انتخاب کنید.

لباس مصاحبه کاری

لباس مردانه برای مصاحبه کاری

ظاهر شما نشان می دهد که شما به مصاحبه کننده احترام می گذارید. به طور کلی، کسی که در مصاحبه شغلی با لباس رسمی و کراوات ظاهر میشود می شود نسبت به کسی که شلوار جین و تیشرت میپوشد قابل مقایسه نیست. بهتر است مدل لباس تان به مدل لباس پرسنل آن اداره نزدیک باشد اینطوری ثابت میکنید که شما می توانید بخشی از تیم آن ها باشید.

لباس رسمی مردانه

لباس رسمی مردانه برای قرار کاری

ظاهر شما بر تصمیم های استخدام تاثیر می گذارد و نقش مهمی در آن ایفا می کند خوب است که شخصیت خود را از طریق لباس های خود نشان دهید، اما نباید فراموش کرد که حفظ صلاحیت موقعیت مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

پیراهن سفید همیشه یک گزینه خوب است و می تواند با هر رنگ کت و شلوار هماهنگ باشد، البته کت و شلوارتان برای مصاحبه کاری بهتر است به رنگ های تیره باشد.

ست لباس مردانه

تیپ رسمی مردانه مناسب محل کار

راهنمای انتخاب جزئیات لباس مردانه برای مصاحبه کاری

کراوات

کراواتی که انتخاب میکنید باید هماهنگ با رنگ کت و شلوارتان باشد، برای کت شلوار مشکی و پیراهن سفید میتوانید از کراوات دو رنگ طوسی و مشکی استفاده کنید . کراوات های خیلی باریک و یا پهن مناسب این قرار کاری نیستند، کراوات های خال خالی و طرح دار را فراموش کنید و سعی کنید مدل های ساده تر را انتخاب کنید.

انتخاب کراوات مناسب

راهنمای انتخاب کراوات مناسب 

کفش

کفش های ساده و کلاسیک بهترین گزینه برای شما هستند، کفش های چرم در رنگ های مشکی و قهوه ای میتوانند با کت و شلوار ظاهر مناسبی به شما ببخشند.

جوراب

شاید فکر کنید که جوراب اصلا اهمیت ندارد و هر جورابی بپوشید اشکال ندارد اما سخت در اشتباهید، باید از پوشیدن جوراب های رنگی و جوراب های ساق کوتاه خودداری کنید.

 

بهترین های لباس مردانه برای یک قرار مهم کاری + تصاویر

528
این مطلب مفید بود ؟280
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی