بهترین همسر دنیا
همه ی زوج ها دوست دارند که برای همسرشان بهترین و خاص ترین باشند و هر کس به دنبال راهی برای این موضوع است.در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه بهترین همسر دنیا شوید.

با این کارها بهترین همسر دنیا شوید

قطعاً هر کدام از ما در زندگی مشترک توقعاتی از همسرمان داریم، توقعاتی که بخشی از آن در رفتارها خلاصه می شود.به گفته روانشناسان و مشاوران خانواده به طور کلی هر زن و مردی دوست دارد همسرش با او جور خاصی رفتار کند که لیستی از آنها را در اینجا برایتان آورده ایم.

1. خوشحال باشید:

خوشی واگیردار است، ما به سوی خنده جمع می شویم. شادی بالاترین جنبش را در بدن ما ایجاد می کند، هیچ کس خواهان رابطه ناسالم نیست. شادی جاده ی خارق العاده ای است و بقیه را مجبور می کنند که در طول این جاده حرکت کنند.

2. صادق باشید:

آیا می دانید از همسرتان چه می خواهید؟ صادق باشید از چیزهایی که می خواهید و نمی توانید تحمل کنید. شما نمی توانید معشوق خود را بر اساس تصور غلط و دروغ جذب کنید شما باید با خودتان صادق باشید. شما تنها کسی هستید که می دانید چگونه می توانید زندگی کنید.

3. تجسم کنید:

ما انسانهای ایده آلی داریم که از این فاکتورها برای جذب همسرشان استفاده می کنند. برد خیالی درست کنید و در آن گزارشی از همسری که در آینده می خواهید شوید بنویسید. نیت شفافی داشته باشید که به عنوان عاشق، همسر و دوست چه چیزی نیاز است. (چیزهایی که دارید و چیزهایی که در آینده میخواهید)

همسر

4. درمان زخم های گذشته باشید:

شما نمی توانید ارتباط سالمی داشته باشید وقتی از یک زخم کهنه رنج می برید، شما نمی توانید حرفی از عشق بزنید وقتی از چیزی ناراحت هستید و پر از پشیمانی و رنجید.

5. از زندگی تفریحگاه درست کنید:

از توانایی هایتان لذت ببرید و خلاق باشید و سرگرمی هایتان را برای غنی کردن روحتان بالا ببرید.

6. ببخشید:

چرا برای جذب معشوق بخشش حائز اهمیت است؟ در جواب این سوال باید گفت چون بخشش شما را رها می کند و باعث جنبش شما و فشار کمتر می شود، بخشش زندگی را برای عشق درست آماده می کند.

 

تمیزکردن خانه

7. خانه را تمیز کنید:

اگر شما معشوق را می خواهید باید همه جنبه ها را در نظر بگیرید. تمیز کردن کشو، اتاق خواب و.. در واقع مرتب کردن کارهای دیگری، پاک کردن زندگی چه جمعی و چه روحی

8. انتظارات را رها کنید:

هیچ دو رابطه شبیه به هم نیست، انتظارات بالا در ارتباطات غیر عقلانی است و باعث توقف عشق می شود. انتظارات خطرناک است و نمی توانید انتظار کمال را داشته باشید.

9. به بصیرت توجه کنید:

بصیرت بخش سنگین زندگی است. بصیرت راهنمای داخلی است که ما را به سمت بالاترین خوبی ها می رساند.

عشق و علاقه

10. عشقی باشید که خودتان انتظارش را دارید:

درست جوری رفتار کنید که دوست دارید همسرتان رفتار کند

بهترین همسر دنیا ، چگونه بهترین همسر دنیا باشیم؟

4.665
این مطلب مفید بود ؟605
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/ن/م.ح
وبگردی