کفش مردانه
زیباترین مدلهای کفش مردانه و جدیدترین کفشهای مردانه در سال 2015 و معرفترین برندهای کفش مردانه را در نمناک بشناسید.

بهترین برندهای کفش مردانه اسپرت و مجلسی

کفش همیشه از لحاظ سبکی و راحتی به عنوان مهمترین عنصر در پوشش ما تلقی می شود. همانطور که برای پاییز و زمستان خود به دنبال لباس های گرم هستید، باید به دنبال کفش های مناسب برای این فصول سرد سال نیز باشید. حال وقت آن است تا با صندل های خود خداحافظی و به بوت های چرمی تان سلام کنید.در این بخش بهترین برندهای کفش مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

 
1. Red Wing

 
این برند آمریکایی در طی سالها اعتبار خود را میان مردم به دست آورد. سربازان و خانواده های بسیاری در طول دو جنگ جهانی این کفش را به پا می کردند. امروزه نیز این کفش استحکام فوق العاده ای دارد و علاوه بر ظاهر زیبا از پاهای شما نیز به خوبی محافظت می کند.
 
مدل پیشنهادی:Red Wing 1907 Heritage Work 6 Moc Toe Boot

برندهای معروف کفش مردانه

قیمت:269 یورو


2. R.M.Williams

 
برند استرالیایی آر.ام. ویلیامز در سال 1932 به بازار آمد. رویه جیر و بندینک مزین با نام برند به زیبایی آن افزوده است. این کفش های دست ساز امروزه می توانند ست های مناسبی برای لباس های شما باشند. بوت های چلسی ظاهری کلاسیک و در عین حال مدرن دارند بنابراین سلیقه شما هر چه باشد، آن را رد نخواهید کرد.

مدل پیشنهادی:R.M.Williams Gardener Whole Cut Leather Chelsea Boots

برندهای معروف کفش مردانه
قیمت:295 یورو


3. Tricker’s

 
اگر به دنبال کفشی با دوام و مقاوم هستید، کفش های انگلیسی تریکرز را به شما پیشنهاد می کنیم. این برند از سال 1829 فعالیت خود را آغاز و همچنان اصالت خود را حفظ کرده است و از همان تکنیک های سنتی ساخت کفش که به 180 سال پیش باز می گردد استفاده می کند.

مدل پیشنهادی:Tricker’s Stow Brogue Derby Boot

برندهای معروف کفش مردانه
قیمت:390 یورو


4. Clarks

 
حتما اسم کفش های کلارکس را شنیده اید. این برند از سال 1852 تا به حال تولید خود را آغاز کرده است. برند کلارکس به خاطر زیبایی، کیفیت و تنوع خود در دنیای کفش جایگاه ویژه ای دارد.
مدل پیشنهادی: clarks desert boots beeswax leather

برندهای معروف کفش مردانه ب
قیمت:99 یورو


5. Fracap

 
این برند ایتالیایی قبل از تولید اولین کفش های خود برای نیروی دریایی و هوایی، آنها را برای کشاورزان در سال 1987 روانه بازار کرد. در سال 2001 این برند تغییر اساسی در تولیدات خود بوجود آورد و تمرکز خود را بیشتر بر مد خیابانی گذاشت و از این رو طرفداران بسیاری را جذب کرد. از میان آنها بوت های M120 محبوبیت خاصی میان مردم داشتند.
مدل پیشنهادی: M120 Cristy Vibram Sole Scarponcino

برندهای معروف کفش مردانه
قیمت : 199 یورو


6. Dr. Martens

 
فهرست بوت ها بدون این برند کامل نمی شود. علارغم سابقه بیش از نیم قرن این برند، توانسته در طول تمام این سالها خودش را با سلیقه مردم وقف دهد. این کفش ها ضد آب هستند و دوام بالایی دارند. مطمئن باشید که پاهای شما در آنها همچنان گرم و خشک در تمام طول پاییز و زمستان خواهد بود.
مدل پیشنهادی: Dr Martens Original 8-Eye Boots

برندهای معروف کفش مردانه
قیمت : 100 یورو


7. Hunter

 
این کفش توسط قشرهای زیادی از نظامیان بریتانیایی گرفته تا کشاورزان مورد استفاده قرار گرفته است. در حال حاضر این برند سری جدیدی از کفش های خود را روانه بازار کرده، اگر چه سبکی مدرن دارد اما همچنان به سنت های خود وفادار مانده است.
مدل پیشنهادی: Hunter Original Shrot Boots

برندهای معروف کفش مردانه
قیمت :70 یورو


8. Grenson

 
برند انگلیسی گرنسون، از قرن 19 در کار تولید کفش های مرغوب بوده است بنابراین شما می توانید بهترین ها را از آن بخواهید. این کفش با طراحی خاص خود اینطور به نظر می آید که از 3 لایه چرم ساخته شده است و همین ویژگی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.
مدل پیشنهادی: Grenson Field Triple Welt Boot

برندهای معروف کفش مردانه
 
قیمت :395 یورو
 

کفش مردانه ، بهترین برندهای کفشهای مردانه دنیا+ تصاویر

464
این مطلب مفید بود ؟5113
برگرفته از برترینها-/ف
وبگردی