به وقت شام
ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سرشناس کشورمان فیلم به وقت شام را با بازی بابک حمیدیان و هادی حجازی فر به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

ابراهیم حاتمی کیا به وقت شام را به مدافعان حرم تقدیم کرد

ابراهیم حاتمی کیا با انتشار پستی در اینستاگرامش خبر از تقدیم کردن فیلم سینمایی به وقت شام به شهدای مدافع حرم داد. به وقت شام جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا است که با آغاز ماه مبارک رمضان در لوکیشنی مربوط به یکی از فرودگاه های نظامی در تهران جلوی دوربین رفت و این روزها در حال سپری کردن مراحل نهایی تولید است.

ابراهیم حاتمی کیا کارگردان به وقت شام با انتشار این عکس نوشت

به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا

ابراهیم حاتمی کیا کارگردان به وقت شام

به وقت شام تقدیم به شهدای مدافع حرم.... به زودی....

مهم ترین خبر این روزهای خاورمیانه جنگ، داعش و مدافعان حرم ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سرشناس کشورمان را هم درگیر خود کرد و فیلم به وقت شام جدیدترین ساخته این کارگردان کشورمان به مدافعان حرم تقدیم شد.

همزمان با فیلمبرداری به وقت شام، تدوین آن نیز توسط مهرداد خوشبخت انجام میشود و بابک حمیدیان و هادی حجازی فر از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا

بابک حمیدیان و ابراهیم حاتمی کیا در به وقت شام

ابراهیم حاتمی کیا از جمله فیلمسازانی است که بخش بزرگی از هویتش به جنگ گره خورده، در پیش و پس و حول این اتفاق بزرگ، صاحب آثار بزرگی شده که توانسته بخشی از آن سینمای جنگ را معنا ببخشد.

ابراهیم حاتمی کیا در جشنواره گذشته که بر سر موضوع جنگ سوریه و نقش مدافعان حرم به بحث و جدل با سینماگران پرداخت قول داد که در اسرع وقت فیلمی در این باره بسازد و به عهدش وفا کرد و فیلم به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا با محوریت داعش ساخته شده است. در این فیلم که به موضوع تروریست ها و داعش می پردازد، بازیگرانی چون بابک حمیدیان، هادی حجازی فر حضور خواهند داشت.

به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا

همکاری بابک حمیدیان با ابراهیم حاتمی کیا در به وقت شام

ابراهیم حاتمی کیا فعالیت های سینمایی خود را با ساخت فیلم های کوتاه و مستند در رابطه با سینمای جنگ آغاز کرد. او برای ساخت فیلم آژانس شیشه ای جایزه بهترین فیلم نامه و کارگردانی را از 16 جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. ابراهیم حاتمی کیا تا کنون دو بار برای فیلم های آژانس شیشه ای و به رنگ ارغوان موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر شده است.
همچنین حاتمی کیا برای فیلم ربان قرمز نامزد جایزه صدف طلایی جشنواره فیلم سن شد. در سال 13933 ابراهیم حاتمی کیا یکی از 9 سینما گری بود که نشان افتخار جهادگر عرصه فرهنگ و هنر برای یک عمر فعالیت دریافت کرد.

بادیگارد آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال خوبی مواجه شد.

به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا به مدافعان حرم تقدیم شد

53
این مطلب مفید بود ؟30
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی