بوت و نیم بوت
5 مدل بوت و نیم بوت زنانه به شما معرفی میکنیم که فوق العاده پرطرفدار اند و همیشه مد هستند، داشتن این بوت و نیم بوت ها برای هر خانمی ضروری است.

انواع مدل بوت و نیم بوت زنانه

بوت و نیم بوت زنانه کفش های مخصوص فصل زمستان هستند که برای موقعیت های مختلف قابل استفاده اند و ست کردن آن ها کار سختی نیست، بوت ها و نیم بوت های زنانه انواع مختلفی دارند که هر کدام برای موقعیت های خاصی مناسب است در این بخش از دنیای مد نمناک 5 مدل بوت و نیم بوت زنانه که هر خانمی باید آن ها را داشته باشد را به شما معرفی میکنیم.

نیم بوت ساده و اسپرت

نیم بوت هایی که تا قوزک پا هستند را میتوان پرکاربردترین نوع نیم بوت زنانه دانست، این مدل نیم بوت ها را هم میتوانید برای پیاده روی و خرید بپوشید و هم برای دانشگاه و ... بهترین شلواری که میتوانید با این مدل نیم بوت ها ست کنید شلوار جین ها هستند که استایل جذابی به شما میدهند.

نیم بوت اسپرت

بوت پاشنه بلند

برای مهمانی یا حتی جشن های فصل زمستان هیچی بهتر از یک بوت پاشنه بلند نیست، نیم بوت های پاشنه بلند که بند دار هستند فوق العاده لاکچری اند و با لباس مجلسی به خوبی ست و هماهنگ میشوند. این سبک از بوت های زنانه پاشنه های متنوعی دارند که انتخاب آن ها برمیگردد به اینکه شما با چه مدل پاشنه ای راحت تر هستید.

بوت پاشنه بلند

بوت بالای زانو

بوت هایی که بلندی ساق آن ها تا بالای زانو میرسد در موقعیت های خاص قابل پوشیدن است و شاید پوشیدن آن ها سخت به نظر بیاید اما استایل منحصر به فردی به شما میدهند، برای اینکه استایل متفاوتی را تجربه کنید از بوت های بالای زانو استفاده کنید این بوت ها در ست های مجلسی خانم ها جایگاه ویژه ای دارند.

بوت بالای زانو

نیم بوت چلسا

نیم بوت چلسا به نیم بوت هایی گفته میشود که بدون بند هستند و دو تکه کش در هر طرف آن وجود دارد، نیم بوت های چلسا هیچوقت از مد نمی افتند زیرا زیبا و کلاسیک هستند. این نوع نیم بوت ها برای انواع استایل ها و موقعیت ها مناسب اند.

4 مدل بوت و نیم بوت زنانه که همیشه مد هستند + عکس

4.149
این مطلب مفید بود ؟409
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی