بی رحمانه ترین قاچاق
قاچاقچیان در اقدامی بحث برانگیز شیوه ای عجیب و بی رحمانه برای قاچاق طوطی کاکلی کاکل زری در پیش گرفته و در بطری های آب جاسازی کردند تا آن ها را برای مراسمی در اندونزی قاچاق کنند.

بسیاری از قاچاقچیان به علت کسب درآمد بدون مجوز قانونی به سمت قاچاق حیوانات کمیاب که قیمت های هنگفتی برای خرید و فروش دارند می روند و برای اینکه به اهداف نا معقول خود برسند با شیوه های عجیب و ظالمانه ای این کار را انجام می دهند.

قاچاقچیان بی رحم «طوطیِ کاکلی کاکل زری» را در بطری های پلاستیکی آب قاچاق می کنند تا به اهداف خود برسند. تاکنون بیش از 24 مورد از این پرنده توسط پلیس کشف و ضبط شده است.

قاچاق طوطی کاکل زرد

به نقل از دیلی میل، قاچاقچیان این طوطی های کاکلی کاکل زری را در بطری های آب جاسازی کردند تا آن ها را برای مراسمی در اندونزی قاچاق کنند. خوشبختانه اما پلیس اندوزی محموله این پرنده ها را کشف و از بطری خارج کرد تا تحت مراقبت های پزشکی قرار گیرند. قیمت هر کدام از این پرنده ها در بازار اندونزی 650 یورو بوده است.

قاچاق طوطی کاکل زرد

«اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت و منابع طبیعی» نام طوطی کاکلی کاکل زری را در سال 2007 وارد فهرست گونه های در حال انقراض کرده بود.جمعیت این گونه (Yellow-crested cockatoos) به دلیل جنگل زدایی و شکار غیرقانونی به شدت کاهش یافته است. مطالعات اخیر نشان می دهد که کمتر از 7000  طوطی کاکلی کاکل زری در جهان وجود دارد.
 
هر ساله بیش از 10 هزار طوطی، شامل طوطی استرالیایی (Lories) و طوطی کاکلی کاکل زری، در منطقه هالماهِرا در شمال اندونزی از طبیعت گرفته می شوند. گفتنی است این طوطی ها در جهت تجارت غیرقانونی حیوانات در بازار اندونزی و بازارهای بین المللی شکار می شوند.

قاچاق طوطی کاکل زرد

حدود 40 درصد این پرنده ها در فرآیند قاچاق جان خود را از دست می دهند. بنابراین می توان گفت از هر 1000 طوطی، 400 مورد آن بی جهت در فرآیند شکار غیرقانونی، حمل و نقل و تجارت کشته می شود. دلیل آن نیز شرایط بد نگهداری و حمل و نقل ظالمانه این پرندگان است.بسیاری از پرندگان را نمی توان در تجارت های قانونی بین المللی خرید و فروش کرد، مگر اینکه این پرنده ها با مجوز کشور صادرکننده شکار شده باشند.

بی رحمانه ترین شیوه قاچاق طوطی! + تصاویر

3.941
این مطلب مفید بود ؟329
برگرفته از پرشین وی - / ل
برچسب : طوطی
وبگردی