ال ای دی

تابلو روان ال ای دی چیست

کد مطلب : 28743زمان مطالعه : 3 دقیقه
تابلو روان ال ای دی از مجموعه ای دیود های نورانی تشکیل شده که در یک صفحه ی به صورت ماتریسی قرار داده شده اند و به وسیله ی یک برنامه رایانه ای تصاویر و نوشته ها را روی آن نمایش داده می شود.

از مجموعه ای دیود های نورانی تشکیل شده که در یک صفحه ی به صورت ماتریسی قرار داده شده اند و به وسیله ی یک برنامه رایانه ای تصاویر و نوشته ها را روی آن نمایش داده می شود. بارز ترین مشخصه ی تابلو روان جذابیت و پر بازده بودن آن است و نقش این تابلو ها در تغییر و رونق کسب و کار و تبلیغات این روز ها انکار نا پذیر است. این نوع تابلوها جایگزین بسیار مناسبی برای انواع قدیمی تابلوها یعنی فلکس،بنر،نئون و ... می باشد .

تابلو ال ای دی را در یک دسته بندی کلی می توان به دو خانواده بزرگ ثابت و روان تقسیم بندی کرد و همانطور که از نام این خانواده ها پیداست،

فناوران پارسیان

تابلو ال ای دی ثابت :این نوع تابلو ها مانند نئون و تمامی تابلوهای ثابت تبلیغاتی،ثابت است,یعنی توانایی حرکت دادن به متون و جملات را ندارد و جایگزینی مناسب برای نئون می باشد.از مزایای بسیار زیاد این تابلو نسبت به نئون می توان مصرف برق بسیار پایین تر , کم خطرتر بوردن , شکنندگی کمتر،طول عمر بیشتر،نور سالم تر و خیره کننده تر،امکان تنظیم میزان نور،ضد آب بودن می توان اشاره کرد

تابلو ال ای دی روان،متحرک است.یعنی متون و جملات می توانند در آن حرکت کنند.در این نوع می توان از انواع افکت ها و جلوه های متن و انیمیشن برای جذابیت بیشتر و جلب توجه استفاده کرد و به سه گروه تقسیم تقسیم می شود

تابلو ال ای دی روان تک رنگ :

این نوع از تابلو ال ای دی روان متون و انیمیشن های خود را بصورت تک رنگ و تن ها با یک رنگ نمایش می دهد.مثلا تابلوی تک رنگ سبز تمامی جملات خود را تنها با رنگ سبز نمایش می دهد .

تابلو ال ای دی

تابلو ال ای دی روان سه رنگ،هفت رنگ و یا به طور کلی چند رنگ :

این خانواده از تابلو روان ال ای دی می توانند متون خود را با چند رنگ نمایش دهند.مثلا نوع سه رنگ با رنگ های قرمز،آبی و بنفش،می تواند جمله ای را با سه رنگ نمایش دهد.مثلا میتواند "فراصنعت پارسیان"را همانطور که نوشته ایم نمایش دهد .

تابلو روان ال ای دی

تابلو ال ای دی روان تمام رنگی:

این نوع از تابلو ال ای دی روان کاملترین و جدیدترین نوع می باشد.به این نوع تابلوها،نمایشگر ال ای دی تمام رنگی و یا تلویزیون شهری LED هم گفته می شود.

ال ای دی

این نوع نمایشگرها به دو دسته فضای باز و فضای بسته تقسیم می شوند.نوع فضای بسته برای محیط داخل سالن مناسب است و نوع فضای باز برای محیط بیرونی.نوع فضای باز کاملا ضد ضربه و ضد آب است و همچنین جهت دیده شدن در زیر نور آفتاب شدت نور بالایی دارد.اما نوع فضای بسته ضد ضربه و ضد آب نیست و به دلیل اذیت نشدن چشم بینندگان در فضای داخلی-مثلا داخل تالار معمولا شدت نور کمتری دارد .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قطعات تابلو روان , تابلو روان LED و ماژول ال ای دی به وبسایت زیر مراجعه کنید

تابلو روان ال ای دی چیست

3.33
این مطلب مفید بود ؟21
منبع : نمناک - /م
برچسب : کسب و کار
وبگردی