تبلیغات
تبلیغات در گوگل یک پلتفرم تبلیغات آنلاین است که توسط گوگل طراحی شده است. تبلیغات در گوگل یکی از روش هایی است که می توانید با خرید اکانت گوگل ادوردز و پرداخت هزینه، از گوگل بخواهید تا شما را در اولویت جستجو قرار دهد.

با تبلیغات در گوگل، در کسب و کار خود تحول ایجاد کنید.

تبلیغات در گوگل یک پلتفرم تبلیغات آنلاین است که توسط گوگل طراحی شده است و به دلیل قرار گرفتن تبلیغ شما در صفحه اول گوگل به هنگام جستجو کلمات کلیدی منتخب شما، بسیار پرطرفدار و موثر است. در این فرمت تبلیغاتی، صاحبان کسب و کارها با پرداخت هزینه، به هنگام جستجوی کلمات کلیدی، تبلیغات خود را در صفحه اول گوگل در معرض نمایش می گذارند و می توانند از این طریق به معرفی خدمات، لیست محصولات و ... بپردازند. اما حتما در بسیاری از سایت ها دیده و خوانده اید که تبلیغات در گوگل رایگان است. اگر می خواهید بدانید که چرا با وجود پرداخت هزینه، گوگل مدعی است این تبلیغات رایگان است با ما همراه باشید. بد نیست بدانید، تبلیغات در گوگل یکی از منابع درآمدی گوگل است.

تبلیغات در گوگل

چرا تبلیغات در گوگل اهمیت دارد

تبلیغات در گوگل یا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل که خدمات گوگل ادوردز نیز نامیده می شود، یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی برای افزایش کاربر و بازدید کننده از سایت شما است و در بازاریابی دیجیتال اهمیت زیادی دارد. اگر برای کسب و کار خود یک وب سایت طراحی نموده اید، بی شک قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و در نتیجه افزایش تعداد کاربران و بازدید کنندگان برای شما اهمیت زیادی داشته و در واقع با افزایش تعداد کاربران است که می توانید از سایت خود برای بهبود برنامه های بازاریابی استفاده نمایید. روش های مختلفی برای افزایش تعداد بازدید کنندگان از سایت شما وجود دارد که یکی از این روش ها تبلیغات است اما باید بدانید هر نوع تبلیغاتی موثر نیست و باید روش تبلیغاتی موثری را بیابید. تبلیغات در گوگل و استفاده از گوگل ادوردز یکی از روش های تبلیغاتی موثر است. اما دلیل آن چیست؟

گوگل ادز

بیشتر کاربران فضای مجازی برای انتخاب خدمات و محصول مورد نظر خود، به موتورهای جستجوگر مانند گوگل مراجعه می کنند و موتور های جستجوگر بر اساس پارامترهایی سایت های در اولویت را به آنان معرفی می نمایند که اصول سئو نامیده می شود. واضح است که اگر در اولویت موتور جستجو قرار بگیرید و در صفحه اول گوگل باشید می توانید شاهد معجزه بازاریابی دیجیتال در کسب و کارتان باشید. اگر با اصول سئو آشنا باشید، حتما می دانید برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل لازم است تا به صورت حرفه ای و جدی به تولید محتوا بپردازید. محتوا باید مفید و کاربر پسند باشد. به صورت مستمر بارگذاری شود و حتی برای بارگذاری زمان بندی مشخصی داشته باشد. هر چند محتوا روش اصلی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است اما باید بدانید این کار نیازمند گذر زمان است و خیلی سریع به نتیجه نمی رسد پس باید به دنبال راه حل های دیگری نیز باشید تا به شما در قرار گرفتن در صفحه اول گوگل کمک نماید. رقابت در دنیای دیجیتال بسیار تنگاتنگ است و نباید فرصت را از دست داد.

تبلیغات در گوگل یکی از روش هایی است که می توانید با خرید اکانت گوگل ادوردز و پرداخت هزینه، از گوگل بخواهید تا شما را در اولویت جستجو قرار دهد. نکته مهم و قابل توجه این است که این فرایند کاملا سریع بوده و نیاز به صرف زمانی در کمتر از دو ساعت دارد.

تبلیغات در گوگل و هزینه آن

تبلیغات در گوگل به گفته خود گوگل رایگان است! چرا که شما به ازای ثبت تبلیغ هزینه ای نپرداخته و تنها زمانی از شما هزینه کسر می گردد که بیننده بر روی تبلیغ شما کلیک کرده و وارد سایت شما گردد. تبلیغات در گوگل یا همان تبلیغات کلیکی گوگل از نوع تبلیغات کلیکی محسوب شده و شما با خرید اکانت گوگل ادوردز که البته به تازگی گوگل ادز نامیده می شود، تبلیغ را درخواست می نمایید. به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغ شما می شود، مبلغی از اکانت شما کسر می شود. به عبارتی شما در صورت موفقیت در تبلیغات، هزینه آن را می پردازید. این سبک دریافت هزینه خود نشان می دهد گوگل تا چه حد از تاثیر گذاری روش تبلیغات خود اطمینان دارد. با افزایش تعداد کلیک ها و کم شدن موجودی اکانت گوگل ادوردز شما، نیاز دارید تا شارژ اکانت گوگل ادوردز را در برنامه خود قرار دهید.

تبلیغات در گوگل

هزینه ای که از اکانت شما به ازای هر کلیک کم می شود همیشه مقداری ثابت نبوده و به عوامل متعددی بستگی دارد که از این میان می توان به تعداد کسانی که از تبلیغ گوگل استفاده می نمایند، اشاره نمود. موقعیت تبلیغ ، نوع و زمان تبلیغ نیز از دیگر عوامل موثرند. سرویس تبلیغات در گوگل خدمات تبلیغات را در سه سطح محلی، ملی و بین المللی ارائه می کند. 

نحوه تبلیغات در گوگل

برای تبلیغات در گوگل نیز باید اصول سئو را رعایت نمایید. این تبلیغات نیز بر پایه کلمات کلیدی است که توسط تبلیغ کنندگان انتخاب می شود. بازدید کنندگان بر اساس کلمه کلیدی منتخب شما تصمیم می گیرند که بر روی تبلیغ کلیک نمایند یا از آن رد شوند. گوگل ادودز ابزار بسیار مفیدی برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب تحت عنوان Keyword Planner به کاربران معرفی می نماید. از طریق این ابزار می توانید ببینید کدام کلمات کلیدی بیشتر از بقیه مورد جستجو واقع شده اند. این ابزار می تواند هزینه هر کلیک را نیز پیش بینی نماید. این ابزار به صورت 100 % قابل اتکا نیست اما سطح قابل قبولی از پیش بینی را از عملکرد کلمه کلیدی مورد نظر شما ارائه می نماید. گوگل ادودز دارای ابزارهای متعدد دیگری نیز برای بهبود عملکرد تبلیغات در گوگل می باشد که می توانید از آنان نیز بهره بگیرید.

گوگل ادوردز ، دقیق و حساس

با توجه به حساسیت بالای گوگل به منظور انتشار تبلیغ ممکن است که یک اشتباه کوچک تمامی هزینه جاری اکانت شما را مصرف کند. از این رو پیشنهاد میکنید تا با شرکت های معتبری نظیر مجموعه تاپ ادورت (topadvert) که در این زمینه حضور دارند فعالیت کرده و از آنها کمک بخواهید تا در مسیر کنترل اکانت در کنار شما باشند.

آنالیز کلمه کلیدی

با تبلیغات در گوگل، کسب و کار خود را متحول کنید

4.48
این مطلب مفید بود ؟71
برچسب : کسب و کار
نظر سنجی برای این مطلب غیر فعال شده است
وبگردی