تخلفات رانندگی
در این مطلب جالب به معرفی کشوری با کمترین تخلفات رانندگی پرداخته ایم که در سال گذشته تنها 488 مورد تصادف رانندگی در آن رخ داده است.

بلاروس کشوری با کمترین آمار تخلفات رانندگی

جریمه رانندگی، برگه ای است که متخلفان راهنمایی و رانندگی مجبور به پرداخت آن هستند. این جریمه براساس میزان تخلف از قوانین رانندگی مانند افزایش سرعت، ورود ممنوع، نبستن کمربند و ...تعیین می شود. میزان جریمه رانندگی در کشورهای مختلف متفاوت است و این میزان به نوع و حجم تردد خودروها بستگی دارد. یکی از کشورهای جهان کمترین تخلفات رانندگی را انجام می دهند در ادامه با این کشور آشنا شوید.

تخلفات رانندگی در سال گذشته میلادی در «مینسک» پایتخت بلاروس تنها 488 مورد تصادف رانندگی رخ داده است. میزان تخلفات راهنمایی و رانندگی در این کشور در سال 2017 میلادی 15.7درصد درمقایسه با مدت مشابه در سال قبل کاهش یافته است.

همچنین در سال 2017 میلادی 588 نفر براثر تصادفات جاده ای در مینسک پایتخت بلاروس آسیب دیدند که 40 نفر جان خود را از دست داده اند.

تخلفات رانندگی

 کشوری با کمترین آمار تخلفات رانندگی

رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مردم بلاروس، استفاده از فن آوری های جدید برای کنترل و هدایت عبور و مرور در بزرگراه ها، استاندارد بودن خیابان ها و بزرگراه ها، استفاده صحیح از علایم هشدار دهنده راهنمایی و خط کشی تمامی معابر عبوری حتی در مناطق روستایی از عوامل موفقیت این کشور در کاهش حوادث جاده ای است.
جریمه های سنگین متخلفان و کنترل های دوره ای سلامت رانندگان و خودروهای سواری از دیگر علل ارتقای کیفیت رانندگی در بلاروس است. 

کدام کشور کمترین میزان تخلفات رانندگی را دارد؟

410
این مطلب مفید بود ؟82
برگرفته از جام جم آنلاین - / ل
وبگردی