سوگل خلیق
“سوگل خلیق” بازیگر سریال دل دار با نقشی متفاوت در سریال هم گناه مقابل دوربین رفت و با بازیگران سرشناس این سریال همبازی شد.

بازی سوگل خلیق در سریال هم گناه

شبکه نمایش خانگی چند سالی است که با پخش سریال های مختلف بیش از پیش مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است. سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی یکی از سریال های پربیننده این روزهای نمایش خانگی است که با حضور بازیگرانی سرشناس مقابل دوربین رفت.

سوگل خلیق بازیگری که با نقش رونا در سریال دل دار میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد در این سریال نقش متفاوتی را ایفا کرد.

سوگل خلیق سیمای سریال هم گناه

سوگل خلیق یکی از بازیگران جوان سریال هم گناه است که با نقش سیما دختر فرید صبوری و مژگان در این سریال حضور دارد و نقش متفاوت یک ترنس را در این فیلم بازی میکند.

سوگل خلیق

سیما به دلیل شرایط ویژه ای که دارد به همه خواستگارانش جواب رد میدهد و پدرش که حاضر نیست زیر بار این موضوع برود او را به عقد سامان دوست آرمان درمی آورد و آرمان به این بهانه که دیگر نیاز به اجازه فرید برای انجام جراحی نیست سیما را راضی به این وصلت میکند و این آغاز ماجرایی تازه برای سیمای قصه است...

سوگل خلیق و حسین امیدی

این سریال پربازیگر با حضور بازیگران پیشکسوت و جوان دنیای هنر به پایان فصل اول نزدیک شد. فصل اول این سریال در 12 قسمت ساخته شده است و با وقفه ای کوتاه فصل دوم این سریال آماده پخش میشود.

سوگل خلیق و محسن کیایی

سوگل خلیق در سریال هم گناه با بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل،هنگامه قاضیانی، پدرام شریفی،حبیب رضایی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، سوگل خلیق، مارال بنی آدم، ساقی حاجی پور، حسین امیدی و.... همبازی بود.

سوگل خلیق

سوگل خلیق در سریال دل دار برادران محمودی در نقش رونا بازی کرد و با بازی در این سریال در میان مردم به شهرت و محبوبیت رسید و در جدیدترین تجربه سینمایی اش بار دیگر با برادران محمودی در فیلم مردن در آب مطهر همکاری کرد.

سوگل خلیق و محمدرضا غفاری

مردن در آب مطهر، ماهور، خماری، در سکوت و دو فیلم های سینمایی سوگل خلیق هستند و این بازیگر جوان در سریال دل دار، نجوا، محکومین و پرواز در ارتفاع صفر هم ایفای نقش کرده است و سریال هم گناه اولین تجربه او در نمایش خانگی است.

سوگل خلیق

سوگل خلیق از سریال دل دار تا هم گناه+تصاویر

4.253
این مطلب مفید بود ؟449
منبع : عکاس:میلاد کیایی / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی