آموزش نحوه تغییر دادن تصویر زمینه ویندوز 10
اگر شما از کاربران جدید ویندوز 10 هستید، در این گزارش از نمناک با نحوه تغییر تصویر پس زمینه در ویندوز 10 و شخصی سازی صفحه قفل و تم آشنا خواهید شد.

آموزش تغییر تصویر زمینه ویندوز 10

ویندوز 10 تا هم اکنون آخرین نسخه ویندوز معرفی شده از مایکروسافت می باشد که با استقبال تعداد زیادی از کاربران روبرو شد و این روزها همه ما تجربه کار با این سیستم عامل را داشته ایم که دارای قابلیت های متعدد و کاربردی می باشد که می توانید از آن برای انجام کارهای روزمره خود استفاده کنید. اما بخش شخصی سازی در ویندوز 10 نسبت به سایر نسخه ها تغییر کرده است که شاید برای کاربران مبتدی کمی دشوار باشد.

با این حال اگر شما قصد شخصی سازی ویندوز 10 و تغییر تصویر زمینه دسکتاپ را دارید، در ادامه این گزارش از نمناک ما قصد داریم شما را با یک سری از کلیات در مورد شخصی سازی ویندوز 10 آشنا سازیم که برای شما کاربردی خواهد بود. همراه ما باشید.

1- بر روی صفحه دسکتاپ راست کلیک کنید و گزینه personalize را انتخاب کنید.

ویندوز 10

2- پنجره جدیدی برای شما باز خواهد شد که در سمت چپ آن گزینه های اصلی و کاربردی قرار گرفته اند. بر روی گزینه اول یعنی Background کلیک کنید.

تصویر زمینه

بر روی نوار مشخص شده در تصویر ذیل کلیک کنید که 3 گزینه وجود دارد که به عبارت ذیل هستند؛

تصویر پس زمینه

  1. Picture :انتخاب یک تصویر برای تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز 10
  2. Solid color :با کلیک بر روی این گزینه با طیف زیادی از رنگ ها روبرو خواهید شد که با کلیک بر روی هر کدام از رنگ ها می توانید رنگ مورد علاقه خود را به عنوان تصویر پس زمینه دسکتاپ انتخاب کنید.
  3. Slideshow :انتخاب چند تصویر برای تصویر پس زمینه دسکتاپ

همچنین در قسمت زیرین این بخش کادر Choose a fit هست که با کلیک بر روی آن می توانید ابعاد تصویر را نسبت به صفحه نمایش تنظیم کنید

ویندوز 10

3- برای تغییر اتوماتیک پس زمینه دسکتاپ ویندوز 10 شما می بایست از تم های آماده برای ویندوز 10 که با جستجویی ساده می توان پیدا کرد و یا با استفاده از گالری خودتان اقدام کنید. از این رو شما می توانید با کلیک بر روی گزینه تم از منو سمت چپ، تم های موجود در ویندوز را همانند تصویر ذیل انتخاب و تنظیم کنید؛

ویندوز 10

4- اگر شما تصمیم به تغییر تصویر Lockscreen یا صفحه لاگین را در ویندوز 10 دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه Lock Screen اقدام به تغییر عکس صفحه لاگین ویندوز 10 کنید که تصاویر موجود را می توانید مشاهده کنید و در غیر این صورت اگر می خواهید از گالری خود تصویری را تنظیم کنید، باید بر روی گزینه Browse کلیک کنید.

Lockscreen

5- برای تغییر کاشی های منو استارت، تنها کافی است که بر روی گزینه Colors از منو سمت چپ کلیک کنید و سپس رنگ مدنظر خود را از سمت راست صفحه انتخاب کنید.

رنگ ویندوز 10

آموزش شخصی سازی و تغییر زمینه دسکتاپ ویندوز 10

3.3225
این مطلب مفید بود ؟14877
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
وبگردی