دانلود تم ویندوز 10
یکی از قابلیت های ویندوز 10، افزودن و تنظیم تم های مختلف با ده ها تصویر اسلایدی است که در این گزارش از نمناک شما را با برنامه تم ویندوز 10 و نحوه استفاده آشنا خواهیم کرد.

دانلود تم ویندوز 10

ویندوز 10 جدیدترین و پر قابلیت ترین سیستم عامل های جهان است که دارای میلیون ها کاربر از سطح جهان می باشد و یقینا هر یک از ما تجربه کار با این سیستم عامل را داریم. با این حال یکی از قابلیت های نسخه های مختلف ویندوز، اضافه کردن تم های مختلف که شامل ده ها عکس و جزئیات دیگر است که باعث شخصی سازی ویندوز خواهد شد.

اما اگر شما به دنبال جدیدترین تم های ویندوز 10 با هر نوع علایق و سلایق هستید، با جستجویی ساده می توانید در محیط وب اقدام به دانلود و نصب کنید که گاها برخی از آنها پولی هستند و برخی دیگر هم در قالب maleware!!! بهترین پیشنهادی که ما برای شما عزیزان داریم استفاده از خدمات ارائه شده مایکروسفات می باشد و اگر نمی خواهید اتفاقی برای کامپیوتر شما رخ دهد، در ادامه این گزارش از نمناک شما را با مرجع اصلی بهترین تم های ویندوز 10 آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

مجموعه مایکروسافت برای عموم کاربران خود، قابلیتی را در ویندوز 8 و 10 به نام Microsoft Store را ایجاد کرده است که شما می توانید برنامه های مورد نیاز و مختلفی که به دنبال آنها هستید را دانلود و نصب کنید. خوشبختانه در مایکروسافت استور، صفحه ای جداگانه با صدها طرح با علایق و سلایق مختلف به عنوان windows theme ایجاد شده است که شما می توانید از طریق آن اقدام به دانلود جدیدترین تم های ویندوز 10 کنید.

از این رو ابتدا بر روی لینک ذیل کلیک کنید تا وارد مایکروسافت استور شوید ؛

بعد از ورود، با صدها تم ویندوز 10 با طرح های مختلف روبرو خواهید شد که برای دانلود تنها بر روی آنها کلیک کنید.

تم ویندوز 10

بعد از کلیک بر روی هر تم، صفحه ای جدید برای شما باز خواهد شد که با کلیک بر روی Get می توانید اقدام به دانلود تم مدنظر کنید.

تم ویندوز 10

نسبت به دیتا مورد نیاز تم، تم در مدت زمان مشخصی دانلود خواهد شد که بعد از دانلود، گزینه Apply را مشاهده خواهید کرد. بر روی این گزینه کلیک کنید.

تم ویندوز 10

اینک تنظیمات ویندوز 10 برای شما باز خواهد شد که با کلیک بر روی هر یک از تم های موجود در این صفحه، اقدام به تنظیم کردن آن خواهید نمود.

تم ویندوز

 

بهترین و باکیفیت ترین تم های ویندوز 10

2.512
این مطلب مفید بود ؟66
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : ویندوز
وبگردی