سامانه یکپارچه خودرو

سامانه یکپارچه خودرو از دیشب فعال شده است

تاریخ انتشار : 7 شهریور 1402کد مطلب : 12799زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: سامانه یکپارچه خودرو دیشب فعال شد و کسانی که نتوانستند در مرحله دوم خودرویی دریافت کنند می توانند با مراجعه به سایت اقدام به ثبت نام مجدد کنند.

مهر:مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اظهار داشت:با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات جدید، برای سه درصد باقی‌مانده از ثبت‌نام کنندگان مرحله دوم دیشب ساعت 20 سامانه یکپارچه فروش خودرو فعال شد.

وی تصریح کرد:همچنین با توجه به ظرفیت‌های خالی اعلام شده از سوی شرکت‌های مدیران خودرو و کرمان موتور، متقاضیان دو دسته یاد شده می‌توانند به انتخاب 9 محصول از محصولات دو شرکت مذکور بپردازند. البته توجه شود که مشتریان اگر خودروی کرمان موتور را خریداری کرده اند فقط می‌توانند از میان محصولات این شرکت تغییرات را اعمال کنند و خریداران مدیران خودرو نیز به همین شکل فقط می‌توانند از میان محصولات تغییرات را انجام دهند.

تقدسی افزود:از شرکت کرمان موتور چهار مدل خودروی جک J4, J7, S3, S5 و از شرکت مدیران‌خودرو پنج خودروی آریزو 6، FX، تیگو 7، X22 و X55 برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت:پس از این مرحله نیز، ظرفیت موجود همه خودروسازان مجدداً بررسی خواهد شد و بر مبنای آن مراحل آتی طرح یکپارچه خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس سامانه یکپارچه خودرو یادآور شد:سامانه یکپارچه تا پنج شنبه شب 9 شهریورماه باز است و متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/م

سامانه یکپارچه خودرو از دیشب فعال شده است

51
این مطلب مفید بود ؟10
برچسب : بازار خودرو
وبگردی