شبنم فرشادجو
تصاویری از بازی شبنم فرشادجو ، مریم کاظمی و دیگر بازیگران سریال از سرنوشت در روزهای پایانی تصویربرداری فصل اول این سریال را در بخش فرهنگ و هنر نمناک ببینید.

ساخت سریال از سرنوشت به کجا رسید

سریال از سرنوشت به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان و کارگردانی محمدرضا خردمند و علیرضا بذرافشان به روزهای پایانی تصویربرداری نزدیک شد.

از سرنوشت سریال جدیدی برای شبکه دو سیما است که با حضور بازیگرانی سرشناس جلوی دوربین رفت و در دو فاز با دو کارگردان داستان دو کودک پرورشگاهی تا بزرگسالی آنها را دنبال میکند.

تصاویری از بازیگران سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت به روزهای پایانی فیلمبرداری نزدیک شد و به زودی با پشت سر گذاشتن مراحل فنی و تدوین آماده نمایش از شبکه دو سیما میشود.

شبنم فرشادجو

گریم متفاوت شبنم فرشادجو در سریال از سرنوشت

سارا خسرو آبادی ،مسعود کرمی و روح الله صدیقی نویسندگی سریال از سرنوشت را برعهده داشتند و این سریال را در 50 قسمت برای شبکه دو سیما به نگارش درآوردند.

دارا حیایی و کیسان دیباج

بازی دارا حیایی و کیسان دیباج در سریال از سرنوشت

از سرنوشت داستان دو کودک که در پرورشگاه زندگی میکنند را به تصویر میکشد و قصه را تا دوران نوجوانی و جوانی آنها و فراز و نشیب های زندگی شان به نمایش میگذارد.

دارا حیایی

دارا حیایی و مائده طهماسبی در سریال از سرنوشت

مجید واشقانی ، فریبا نادری ، لیلا بلوکات ،حسین پاکدل، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی، مهدی صبایی، علیرضا استادی، مریم کاظمی، علیرضا آرا، بهزاد داوری، سارا والیانی، دارا حیایی، فاطیما بهارمست، کیسان دیباج، مرضیه موسوی، امیررضا فرامرزی، راستین عزیزپور و ... بازیگران سریال از سرنوشت را تشکیل میدهند.

شبنم فرشادجو

نقش متفاوت شبنم فرشادجو در سریال از سرنوشت

شبنم فرشادجو و مریم کاظمی

عکسی از شبنم فرشادجو و مریم کاظمی در سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت

شبنم فرشادجو با نقشی متفاوت در سریال از سرنوشت

روزهای پایانی تصویربرداری فصل اول سریال از سرنوشت + تصاویر

4.4288
این مطلب مفید بود ؟25236
منبع : عکاس:پیمان گرزم / بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
وبگردی