احسان علیخانی
سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس بوکش به “احسان علیخانی” و برنامه ماه عسل توهین کرد.

سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو در تازه ترین پستش در فیس بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوبش ماه عسل مطلبی را منتشر کرد.

این روزها گمانه های بسیاری در مورد افراد پشت پرده حاشیه سازی و شایعات علیه ماه عسل مطرح می شود که تنها گذشت زمان می تواند چهره مدیران شایعه ساز و تخریب کنندگان و یا مقصران را نشان دهد.
  
شبکه تلویزیونی من و تو که دچار افت و افول شدید مخاطب شده، هر از چند گاهی برای جبران این نقص، به این و آن چنگ می زند تا بلکه بتواند با تخریب دیگران خود را مطرح کند.
 
چند روز پیش سالومه سیدنیا یکی از مجریان این شبکه با حمله به "احسان علیخانی" وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!
پست سالومه به احسان علیخانی
 
 سالومه سیدنیا چنین نوشت:«لذت شهوانی است در پسِ آن چهره سراسر پلاستیکی ات وقتی از دردناک ترین وجوه زندگی یک بچه 8 ساله می پرسی و دست محبت کثیف ات را به سرش می کشی و دوربین ات جوراب پاره اش را نشان می دهد و اشک های تمساح دروغین ات.»
 آنچه از موضع گیری های شبکه های ماهواره ای و عوامل آن در مورد ماه عسل احسان علیخانی روشن است، مردمی بودن و پر مخاطب بودن این برنامه است که گویا در این کسادی بازار مخاطب به مذاق شبکه های ماهواره ای خوش نیامده و از ابتدا با مدیریت شایعات علیه این برنامه سعی در تخریب آن دارند.
 اگرچه بعضی سوژه های این برنامه نسبت به سال های قبل با افت چشمگیری مواجه بوده؛ اما به نظر می رسد اینگونه فضای توهین و فحاشی علیه این برنامه منطقی و طبیعی نیست.

توهین مجری شبکه من و تو به احسان علیخانی + عکس

4800
این مطلب مفید بود ؟641159
برگرفته از باشگاه خبرنگاران - / ک
نظر سنجی برای این مطلب غیر فعال شده است
ی بیننده1394-04-13
عوامل ومجری های برنامه های شبکه ها ی فارسی زبان اونور آبی که تکلیفشون مشخصه. ی سری افراد خود فروخته وطن فروش که چون تو کشور خودشون جایگاهی نداشتند مجبور به کوچ و مهاجرت اجباری شدن... من اصلا این خانم رو نمیشناسم ولی خطاب بهشون میگم که ادبیاتتون پر از اوقده های دیرینه بود...
204
محمد1394-04-13
خانم سالومه توفقط یه آدم غرب زده هستی نمیدونم چجوری ب خودت اجازه دادی درباره بهترین برنامه وبهترین مجری ماکه ازسراسردنیامخاطب داره نظربدی چه برسه به توهین.بهتره شمابه کارهای تمیزوبی ریای خودتون برسیدونظراتتونوبراخودتون نگه داریدبااین حرفای شماازآقای علیخانی چیزی کم نمیشه.
165
زهرا1394-04-13
سالومه خاااانم .حیف که نمی خواهم بهت توهین کنم عزیززززم.دیشب احسا ن عیخانی جوابتوداد . تو که اونور دنیا نشستی و معلوم نیست چه کار هایی میکنی حرف نزن.ماه عسل برنامه ای ست که میلیون ها مخاطب داره پس سعی نکنید خرابش کنید.تو که دستات پاک هست پاشو بیا ایران با او چهرررره نورااانی ات به این بچه کمک کن . در ضمن از مجری های من و تو متنفرم .خدا جون خودت جوابشون رو بده.............................
253
مرجان1394-04-13
اگه به صورت عمیق به این داستان توجه کنیم میفهمیم که باید خوشحال بود مملکت ما که احسان علیخانی یک نماینده از اون محسوب میشه اون قدر تونسته موفق باشه که آدمای مریض که تو رویاشونم نمیتونن ببینن به گرد پاش رسیده باشن دستاویزی جز تخریب ندارن که البته هیچ وقت موفق نخواهند شد
242
پردیس1394-04-13
محبوبیت علیخانی و ماه عسل خیلی بیشتر اونه که توهین ها و تهمت ها و حرف های صد من یه غاز تو بخواد خدشه دارش کنه...درست مثل یه کاه تو دریا گم میشه..سرکار خانوم سید نیا با این حرفت چیزی از علیخانی کم نشد...فقط خودتو خراب کردی...همین!
275
ارام1394-04-13
كافر همه را به كيش خود پندارد.خانم سالومه این برنامه ماه عسل از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی در ایران پخش میشه.نه شبکه من وتو.یکم بیشتر تامل کن لطفن.همه چیز به وضوح مشخصه .چشم بصیرتم نمیخاد.همین دوتاچشم که داری یکیشم کافیه ببینه وضعیت مجریای برنامه هاتونو در مقایسه با همین ماه عسل ومجریش.
246
مهمان1394-04-13
سلام اولا که این خانم در حد احسان علیخانی نیست که بخواد اظهار نظر کنه ثانیا مگه شما که در برنامه جواب سراغ این سوژه ها می رین و باهاشون صحبت می کنین کسی به شما اعتراض می کنه یا از اون سر دنیا چه کاری می تونین انجام بدین که مدام تماس تلفنی می گیرین با ارگانهای مختلف ؟؟؟؟؟؟ از کی تا حالا ایشون معلم بهداشت شدن که تشخیص می دن دست کی کثیفه یا نیست ؟ از این به بعد یادمون باشه جمعه ها مثل سابق ناخنامون رو نشون این خانم بدیم که تشخیص بده دستمون کثیفه یا خیر.................................
314
مریم1394-04-13
با سلام ... برنامه ماه عسل واه ما یه دنیا ارزش داره و هیچ بیگانه ای حق دخالت ونظر نداره ما برنامه خودمونه و آقای علیخانی هم کاملا انتقادپذیرن اگه لازم باشه خودمون بهش پیشنهاد میدیم برای بهتر شدن برنامه چکار کنه .الانم بهترین برنامه اس و ما ازش حمایت میکنیم...ماهتون عسل هم وطن
253
قاصدک1394-04-13
شاید احسان قاب پلاستیکی داشته باشه یا اشک تمساح بریزه منم یه بیننده بیشتر نیستم فقط تو قاب شیشه ای احسان دیدم درست نميشناسمش ولی اون پسر 8ساله با جوراب پارش دروغ نبود من اون آدمها میبینم که حرف برای 70میلیون نفر دارن موضوع اصلا احسان نیست که چه تیپی چه جوریه موضوع آدمها درد دلهاشون نه قاب پلاستیکی احسان
234
ستاره1394-04-13
ینی ببین ما بهکجا رسیدیم که سالومه که مظهر بی اخلاقی و مدلینگ بی حیایی وروابط انچنانی است داره از یه برنامه ی مذهبی ایراد میگیره واقعا مسخره است
3712
saeed1394-04-12
اصلا این یارو در حدی نیست که به احسان توهین کنه. بقول احسان تو که دستت تمیز یه کاری بکن
1479
sam1394-04-12
خواهشا سالومه خانم دخالت نکنه تو این مسایل که بهش ربطی نداره ...............بره ابرو نداشته اش رو جمع کنه ما همه طرفدار احسان هستیم .............................سالومه ساکت میشی یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
15214
حباب قیاسوند1394-04-12
سلام. ماه عسلی ها خدا قوت. در جواب خانم بی اخلاق از اشعار حافظ شیراز مدد می گیرم: ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری وخطاب به عوامل بی ریای ماه عسل می گویم: در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور. یا علی
15615
وبگردی