سریال انقلاب زیبا
تیتراژ پایانی سریال انقلاب زیبا را محمد علیمردانی بازیگر نقش شیطان در سریال سقوط یک فرشته خوانده که در ادامه می توانید تیتراژ سریال انقلاب زیبا را دانلود کنید.

مجموعه تلویزیونی انقلاب زیبا با بازی آتیلا پسیانی و آزاده صمدی از شبکه اول سیما روی آنتن رفت و مخاطبان نخستین قسمت این سریال را مشاهده کردند. تیتراژ پایانی این سریال را محمدرضا علیمردانی اجرا کرده است.

علیمردانی که علاوه بر تیتراژ سریال بخش هایی از مجموعه را نیز به صورت دکلمه خوانی اجرا می کند در مجموعه سقوط یک فرشته نقش شیطان را بازی کرده بود و مخاطبان در طول سریال صدای وی را می شنیدند.

سریال تلویزیونی انقلاب زیبا

بازیگران سریال؛ آتیلا پسیانی ، آزاده صمدی ، فریبا کوثری ، مجید مظفری ، علیرضا کمالی ، شقایق فراهانی ، مجید واشقانی ، نوش آفرین رحمانی  ، ماریه تهرانچی ، فهیمه جلوخانی ، کیان محمدی ،  غلامرضا صادقی ، نیوشا مدبر و... در این سریال بازی دارند.
 
در خلاصه داستان این سریال به نویسندگی حامد عنقا آمده است:زیبا و حامد به تازگی ازدواج کرده اند و زندگی آرامی را سپری می کنند. طولی نمی کشد که بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال ها موجب یادآوری خاطره و ماجرای تلخی که سال ها قبل روی داده می شود. مسئله ای که خانواده ها را به مرز از هم پاشیدگی می رساند. در این میان اما ماجرای بزرگتر و خطیرتری در پس این اتفاق جریان دارد.

دانلود آهنگ انقلاب زیبا با دو کیفیت:

دانلود آهنگ با کیفیت 321

Download

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Download

تیتراژ انقلاب زیبا با صدای محمد علیمردانی + دانلود

4.2398
این مطلب مفید بود ؟33563
وبگردی