تیپ اسپرت مردانه
چگونه تیپ اسپرت مردانه شیک بزنیم؟ برای داشتن تیپ اسپرت مردانه شیک و زیبا باید به برخی نکات توجه ویژه ای داشت که بسیار مهم و حائز اهمیت هستند.

چگونه تیپ اسپرت مردانه شیک بزنیم؟

تیپ اسپرت که به نام تیپ کژوال نیز شناخته می شود یک نوع پوشش نیمه رسمی یا حتی غیررسمی است که در عین راحتی می تواند یک ظاهر جذاب و منحصربه فرد به آقایان ببخشد. تیپ اسپرت در بین آقایان طرفداران زیادی دارد و بسیاری از آقایان این نوع تیپ را به پوشیدن کت و شلوار ترجیح می دهند. برای اینکه بدانید چگونه باید تیپ اسپرت بزنید باید با اصول تیپ اسپرت آشنا شوید تا بتوانید ظاهر و استایل خود را جذاب نمایید. در این بخش از دنیای مد نمناک ، نکات مهم و اولیه برای داشتن استایل اسپرت را به شما آموزش می دهیم.

فوت و فن تیپ اسپرت مردانه

مانند پسربچه ها لباس نپوشید

برخی از آقایان تیپ اسپرت را با پوشیدن لباس های پسرانه و بیش ازحد غیررسمی اشتباه می گیرند و مانند پسر بچه ها لباس می پوشند . این نوع لباس پوشیدن ممکن است شما را کم سن و سال نشان دهد اما هرگز این لباس ها را نپوشید زیرا شما را نابالغ نشان می دهد . توجه کنید که یکی از ویژگی های جذاب مردان بلوغ است که آن ها را از پسران جدا می کند و برایشان جذابیت و احترام به همراه می آورد.سعی کنید لباس های اسپرتی را انتخاب کنید که با سنتان هماهنگی داشته باشد و جذابیت های شمارا دوچندان کند.

پوشیدن شلوار جین برای داشتن تیپ اسپرت مردانه:

از جادوی یک شلوار جین غافل نشوید و برای اینکه ظاهرتان جذاب و شیک شود این شلوارها راهمراه تی شرت های مردانه بپوشید. شلوار جین شما باید به درستی و مناسب اندام انتخاب شود. شلوار جین انواع طرح ها و رنگ های متنوعی دارد. در تیپ اسپرت خود از شلوار جین ساده تر با پارگی ها و خراش های کمتر استفاده کنید. شلوار جین همیشه مد است و برای هر سنی مناسب بوده و حتی می تواند شما را جوان تر نشان دهد. این شلوار با دوام است و برای هر فصلی مناسب است. آن را به راحتی می توانید با لباس های دیگرتان ست کنید.

 تیپ اسپرت شیک

پوشیدن شلوار جین

تیپ اسپرت مردانه با پوشیدن لباس جین:

پیراهن جین یکی از مدل لباس هایی ست کـه هیچگاه از مد نمی افتد و می توان آن را برای موقعیت های رسمی و هم غیررسمی و کژوال بـه تن کرد. پیراهن جین مردانه ای که دکمه های فشاری و دو جیب پاکتی روی سینه ی پیراهن دارند استایل شما را خاص و متفاوت می کند.

در فصل های سرد سال، از شلوارهای تیره ودر فصل های گرم سال از شلوارهای روشن درکنار این ست استفاده کنید.

پوشیدن شلوار کتان مردانه برای داشتن تیپ اسپرت مردانه:

یکی از تیپ های ساده ای کـه میتوانید با پیراهن جین بزنید، ست کردن آن با شلوار کتان اسـت و بهتر اسـت کـه از رنگ های خنثی مانند مشکی، کرم، خاکستری و… برای شلوار کتان خود استفاده کنید. شما بهتر است پیراهن جین خود را با شلوار جین ست نکنید پس پیراهن جینتان را با یک شلوار کتان مردانه ی زیتونی ست کنید زیرا آبی و سبز یک ترکیب شیک به وجود می آورد.

جنس مناسب برای پیراهن های اسپرت:

پارچه ی پیراهن اسپرتتان باید سبک و “قابل تنفس” باشد یعنی اگر پارچه را جلوی دهان خود قرار دهید و با فشار، هوا را از دهانتان خارج کنید هوا از بین تار و پود پارچه عبور کند.

حداقل سه نوع رنگ متفاوت (سفید ، مشکی و آبی روشن یا سرمه ای ) از این نوع پیراهن ها را داشته باشید . این نوع پیراهن ها به راحتی با شلوارهای کتان، جین و پارچه ای ست می شوند.پیراهن های اسپرت مردانه را هم می توانید داخل شلوارتان یا روی شلوارتان قرار دهید. هنگامی که این لباس ها را پوشیدید ، آستین ها را درست تا بزنید.

از انتخاب پیراهن های اسپرت تنگ و چسبان دوری کنید زیرا نواقص بالاتنه ی شما را کاملا برجسته می کند پس یکی از سایز های راحت و متناسب اندامتان را انتخاب کنید.

استفاده از کت تک مردانه برای یک تیپ اسپرت زیبا:

اگر اهل پوشیدن کت هستید یک کت تک مردانه را با شلوار پارچه ای، کتان و انواع شلوار جین بپوشید.

 داشتن تیپ زیبا

استفاده از کت تک مردانه

ژاکت و سویشرت برای فصل پاییز برای یک تیپ اسپرت:

برای اینکه در فصل پاییز و زمستان تیپ اسپرت زیبایی داشته باشید سویشرت خود را با شلوار جین مردانه ست کنید و یا پلیور یا ژاکت مردانه را همراه شلوار کتان بپوشید. قبلا هم در بحث لباس پوشیدن مردان در دنیای مد نمناک گفتیم که بهترین رنگ برای سویشرت رنگ هایی مثل نارنجی، سبز تیره، کرم، مشکی و قرمز است و بهترین رنگ برای پلیور رنگ هایی مثل طوسی، سرمه ای، مشکی، آبی، قرمز و پرتقالی می باشد.

لباس هایتان را چندلایه کنید:

برخی از لباس ها به تنهایی ظاهر چندان منحصربه فردی به شما نمی دهد و باید آن ها را باکمی سلیقه و جزئیات بیشتر باهم ترکیب کنید تا بسیار جذاب و متفاوت به نظر برسند. شما می توانید برای متفاوت به نظر رسیدن یک تیشرت مشکی یا سفید زیر پیراهن جین خود بپوشید و ظاهر زیبا و جذابی داشته باشید.

انتخاب کفش برای داشتن یک تیپ اسپرت مردانه:

کفش را با شلوار ست کنید مثلا اگر شلوارتان زیتونی است بهترین کفش برای شما رنگ قهوه ی روشن است. برای فصل تابستان یک کفش راحتی چرم با بندهای چرمی که در لبه های آن به کار رفته است، انتخاب کنید. این نوع کفش علاوه بر آنکه شما را خوشتیپ تر نشان می دهد، دوام بالایی هم دارد و آن را می توانید در استایل های متفاوت به کار ببرید. هیچ گاه کفش های آکسفورد یا رسمی مردانه را با تی شرت نپوشید و یا کفش های اسپرت را با پیراهن و شلوار کلاسیک به پا نکنید. کفش های کالج ظاهر میانه تری دارند و هم با استایل های رسمی و هم اسپرت قابل ست کردن هستند.

کیف مناسب برای یک تیپ اسپرت :

اگر شاغل یا دانشجو هستید باید یک کیف مردانه متناسب با تیپ اسپرت خود انتخاب کنید. برای جذاب تر کردن تیپ اسپرت خود از کوله پشتی و یا کیف های یک طرفه استفاده نمایید. کوله پشتی را می توانید آن را با اکثر لباس ها و فرم های کژوال ست کنید.درصورتی که لباس شما اندکی رسمی تر باشد می توانید از کیف های یک طرفه استفاده کنید.

 تیپ خوب مردانه

استفاده از کیف متناسب با تیپ اسپت مردانه

کمربند چرم برای یک تیپ اسپرت مردانه:

هرگز از یک کمربند ساده استفاده نکنید بلکه سراغ کمربندی با طرح و شکل متفاوت بروید و کمربندی را انتخاب نمایید که با رنگ شلوار شما ست باشد.

رایحه مناسب:

برای جذابیت و شیک پوشی به یک عطر خوب مطابق با فصل هم نیاز دارید. طبق توضیحات دنیای مد نمناک با توجه به سلیقه تان یک عطر خوب که با فصل مورد نظرتان هماهنگ باشد ، انتخاب کنید و خود رابا آن معطر نمایید.

مچ دستتان را دکور کنید:

برای اینکه تیپ اسپرت خود را تکمیل کنید و به تیپ خود زینت ببخشید مچ دستتان نباید خالی باشد زیرا مچ دست خالی در آقایان بسیار کسل کننده است. پس بهتر است یک ساعت خوب و باکیفیت و نیمه اسپرت بخرید تا بتوانید آن را با تمام لباس هایتان ست کنید.مچ بندها و دستبندهای چرم مشکی یا قهوه ای نیز انتخاب مناسبی برای آقایان است.

از اکسسوری ها استفاده کنید:

اکسسوری ها، وسایلی جداگانه از لباس هستند که به عنوان زینت و تکمیل کننده تیپ و استایل شما مورداستفاده قرار می گیرند. کمربند، ساعت، کروات، عینک، دستکش، کیف پول، زیورآلات، شال و پاپیون ازجمله اکسسوری هایی هستند که بین آقایان محبوبیت زیادی دارند و باید در موقعیت های مناسب از آنها استفاده نمود.

 تیپ شیک مردانه

نکاتی برای داشتن تیپ اسپرت مردانه

اخلاق خود را اسپرت کنید:

اگر تیپ اسپرت زده اید باید نحوه رفتارتان نیز در جمعی دوستانه، خانوادگی یا در مکانی عمومی عصاقورت داده نباشد و باید با تیپ شما هماهنگی داشته باشد تا نه خود را معذب کنید و نه باعث سردرگمی دیگران شوید. وقتی اسپرت به تن کرده اید کافی است راحت باشید و از همه چیز لذت ببرید.

اعتماد به نفس داشته باشید:

هیچ چیزی برای یک مرد به اندازه اعتمادبه نفس او جذابیت نخواهد داشت.به جذابیت خود ایمان داشته باشید تا دیگران نیز شما را فرد جذابی ببینند. به کمک اعتماد به نفس قادر خواهید بود همه را تحت تأثیر قرار داده و در هر مجلس و جمعی بدرخشید.

 

تیپ اسپرت مردانه با نکاتی که هیچ کس به شما نمیگه

4.3118
این مطلب مفید بود ؟10117
منبع : بخش دنیای مد نمناک/ح.ب/ن
وبگردی