سارا بهرامی
سارا بهرامی به عنوان مهمان ویژه در نهمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا با تیپ و پوششی خاص حاضر شد.

عکسی از تیپ سارا بهرامی در جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا

نهمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا از هفته گذشته آغاز شد و سارا بهرامی بازیگر جوان سینما و تلویزیون مهمان ویژه این جشنواره بود.

سارا بهرامی بازیگری که در هشتمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا با فیلم دارکوب حضور داشت در جشنواره امسال به عنوان مهمان ویژه از او دعوت به عمل آمد و این بانوی هنرمند با تیپی خاص در این مراسم حاضر شد.

سارا بهرامی با انتشار پستی در اینستاگرام، تصاویری از حضور در نهمین دوره جشنواره فیلم استرالیا را به اشتراک گذاشت.

سارا بهرامی

نهمین جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا از 24 اکتبر تا 20 نوامبر با نمایش مجموعه ای از بهترین فیلم های سال سینمای ایران در 6 شهر استرالیا برگزار میشود.

سارا بهرامی و آرمین میلادی

آرمین میلادی مدیر جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا است که که از پنج شنبه 24 اکتبر( 2 آبان ) آغاز شد و 12 فیلم در شهرهای مختلف استرالیا به نمایش در می آیند و جشنواره امسال به ناصر تقوایی فیلمساز مطرح سینمای ایران تقدیم شد.

سارا بهرامی

سارا بهرامی در هشتمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا با فیلم دارکوب حضور داشت و بازی درخشانش در این فیلم مورد تایید داوران این جشنواره قرار گرفت و جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره را برایش به ارمغان آورد.

سارا بهرامی

دارکوب فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی است که اولین بار در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای سارا بهرامی به ارمغان آورد.

سارا بهرامی

تیپ سارا بهرامی در نهمین جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا+عکس

1.958
این مطلب مفید بود ؟2236
منبع : صفحه سارا بهرامی / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
برچسب : سارا بهرامی
وبگردی