انهدام باند سارقان

انهدام باند سارقان محموله خودرویی در لرستان

تاریخ انتشار : 25 شهریور 1401کد مطلب : 58282زمان مطالعه : 1 دقیقه
جانشین فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و انهدام اعضای باند سرقت محموله خودروهای محورهای ارتباطی استان و استان‌های همجوار خبر داد.

عصرایران:فرهاد ابدال چگنی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:در پی دریافت اخباری از سوی راننده‌های کامیون مبنی بر اینکه در محدوده محورهای مواصلاتی لرستان و استان‌های هم‌جوار افرادی ناشناس اقدام به سرقت از بار کامیون آنان می‌کنند، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد:به دنبال این موضوع بلافاصله با تشدید اقدامات پیشگیرانه، تیم‌هایی از پلیس آگاهی استان و شهرستان‌ها به‌صورت نامحسوس برای شناسایی عاملان سرقت تشکیل شد.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد:با اشراف اطلاعاتی و پس از چند شبانه‌روز اقدامات پلیسی، مأموران موفق به شناسایی اعضای باند 6 نفره سرقت شدند که با هماهنگی قضایی و طی 4 عملیات هم زمان اعضای این باند در 4 نقطه به‌صورت مجزا در مخفیگاه‌شان دستگیر و 3 دستگاه خودرو سواری مورد استفاده در سرقت و کالاهای مسروقه از آن‌ها کشف و ضبط شد.

ابدال چگنی ادامه داد:پس از انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام تحقیقات لازم این سارقان به 11 فقره سرقت محموله به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال اعتراف و صحنه‌های سرقت‌های آن‌ها بازسازی شد.

وی با بیان این‌که میزان سرقت‌ها از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد کاهش نشان می‌دهد، افزود:طی این مدت کشفیات پلیس لرستان در زمینه سرقت نیز 89 درصد افزایش یافته است.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد:در این مدت همچنین میزان سرقت‌های مسلحانه در استان 71 درصد کاهش نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

انتهای پیام/م

انهدام باند سارقان محموله خودرویی در لرستان

51
این مطلب مفید بود ؟10
برچسب : سرقت
وبگردی