ثبت نام سایت سایپا

آموزش ثبت نام قرعه کشی پیش فروش و فروش فوق العاده سایت سایپا

تاریخ انتشار : 8 اردیبهشت 1401کد مطلب : 71318تعداد نظرات : 1 نظر
ثبت نام محصولات سایپا بصورت بازه ای در زمان های مشخصی انجام می شود که در این گزارش با نحوه ثبت نام سایت سایپا در قرعه کشی های مختلف آشنا خواهید شد.

راهنمای ثبت نام اینترنتی سایت سایپا

شرکت سایپا در طول سال در دوره و بازه های زمانی مختلف شروع به قرعه کشی پیش فروش و فروش فوق‌العاده محصولات مختلف خود اعم از ساینا، کوئیک، شاهین، نیسان و... می کند که عموم خریدارانی که دارای صلاحیت های لازم در این قرعه کشی ها را با استفاده از بندها و توافقنامه های مربوطه دارند، می توانند به سادگی شرکت کنند. برای مثال در طی برخی قرعه کشی ها اعلام می شود مشتریانی که تصمیم به ثبت نام دارند، نباید در 2 سال اخیر اتومبیلی را از این شرکت خریداری کرده باشند و... که لازم به ذکر می باشد این قوانین متغیر هستند.

پیش فروش 8 اردیبهشت ماه سال 1401 سایپا

جدیدترین برنامه فروش محصولات مجموعه سایپا، به‌صورت پیش فروش شامل 1 محصول می باشد که برای ثبت نام این دوره باید در روز پنج شنبه 8 اردیبهشت ماه، از ساعت 10 صبح اقدام نمائید و به‌صورت غیرحضوری و اینترنتی اقدام به ثبت نام نمایید که با داشتن شرایط لازمه برای ثبت نام نمایید. توجه داشته باشید که بعد از تکمیل ظرفیت فروش، برنامه فروش از سایت حذف خواهد شد.

نام خودروزمان تقریبی تحویل خودرومبلغ پیش پرداخت (ریال)
شاهین Gمرداد الی شهریور 14011.722.900.000

با این حال برای ثبت نام قرعه کشی سایپا در ابتدا لازم به پیش ثبت نام در سایت شرکت سایپا دارید که باید یک سری از اطلاعات هویتی خود را در سایت سایپا ثبت کنید تا قادر به ثبت نام قرعه کشی های سالانه و ماهانه سایپا شوید. با این وجود اگر از پیش در سایت شرکت سایپا پیش ثبت نام کرده اید و هم اکنون دوره های پیش فروش و فروش فوق‌العاده سایپا آغاز شده است، می توانید با چند کلیک اقدام به ثبت نام قرعه کشی سایپا کنید. به همین دلیل در ادامه این گزارش از نمناک شما را با آموزش ثبت نام اینترنتی سایپا به‌صورت قدم به قدم آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

در قدم اول باید وارد صفحه ورود سایت سایپا شوید و سپس کد ملی و گذرواژه ای که از قبل برای حساب کاربری خود تعریف کرده اید را در این قسمت وارد نمائید که برای احراز هویت باید تیک گزینه «من ربات نیستم» را انتخاب کنید و در نهایت گزینه سبز رنگ «ورود» را بفشارید.

ثبت نام سایت سایپا

قدم دوم؛ اگر در بازه زمانی پیش فروش یا فروش فوق‌العاده وارد وب سایت سایپا شوید، قطعا لیست اتومبیل هایی که در لیست قرعه کشی هستند را می توانید در همان صفحه ابتدایی مشاهده کنید و دقیقا در سمت چپ هر اتومبیل نوع عرضه آن نیز درج شده است. اما اگر وارد این صفحه شدید و هیچ اتومبیلی در این لیست قرار نداشت، بدین معنا می باشد که دوره قرعه کشی به اتمام رسیده است و باید منتظر دوره بعدی پیش فروش یا فروش فوق‌العاده باشید. از این رو اتومبیل مورد نظر خود را از این لیست انتخاب کنید.

ثبت نام سایت سایپا

قدم سوم؛ با انتخاب اتومبیل مدنظر در لیست سایپا، اطلاعاتی را در مورد اتومبیل مدنظر دریافت خواهید کرد. برای مثال اتومبیلی که ما انتخاب کرده ایم، پیش فروش یکساله می باشد که در این شیوه شما وارد قرعه کشی خواهید شد و اگر نام شما در این قرعه کشی انتخاب شده باشد، می بایست مبلغی را واریز کنید و سپس در موعد تحویل مبلغ مابقی را با کارخانه تسویه نمائید. اینک گزینه نارنجی رنگ «پیش فروش» را انتخاب کنید.

طریقه ثبت نام سایت سایپا

قدم چهارم؛ در این مرحله اطلاعات تکمیلی اعم از مبلغ قابل پرداخت، نوع کاربری اتومبیل و بیمه گر را مشاهده خواهید کرد. اینک تیک گزینه «من ربات نیستم» را بزنید تا احراز هویت شوید و سپس گزینه «ادامه فرایند خرید» را انتهای صفحه را انتخاب نمائید تا وارد مرحله بعدی شوید.

ثبت نام سایت سایپا

قدم پنجم؛ هم اکنون در این مرحله اطلاعات کلی حساب کاربری شما به همراه مشخصات فنی اتومبیل را مشاهده خواهید کرد که باید کمی به سمت پائین صفحه اسکرول کنید و گزینه تائید را انتخاب کنید.

نحوه ثبت نام سایت سایپا

قدم ششم؛ شما موفق به ثبت نام سایت سایپا شده اید که در قسمت پائین شماره پیگیری برای شما تولید شده است که باید این شماره را تا زمان قرعه کشی نگهداری کنید تا اگر برنده شده باشید از میان لیست ارائه شده شماره پیگیری خود را مشاهده کنید.

ثبت نام سایت سایپا

آموزش ثبت نام قرعه کشی پیش فروش و فروش فوق العاده سایت سایپا

4.11139
این مطلب مفید بود ؟935204
منبع : بخش خبری نمناک/ف.ن
1 نظر به ثبت رسیده است
وبگردی