ثروتمندترین افراد دنیا
قطعا اسامی چند نفر از پولدارترین افراد جهان را می دانید اما در این قسمت فهرستی از 25 نفر از ثروتمندترین افراد دنیا و میزان ثروت آن ها در سال 2019 را آورده ایم.

پردرآمدترین و ثروتمندترین افراد دنیا در سال 2019

قطعا همه افراد در زندگی ایده های خوبی در سر دارند اما همه نمی توانند آن را به مرحله اجرا برسانند . فرق افراد ثروتمند نیز با مردمان عادی در همین موضوع است . آن ها توانستند ایده خوبی از پولدار شدن داشته باشند و آن را به واقعیت تبدیل کنند . شاید با خواندن سرفصل این مقاله نام چند نفر به ذهنتان رسیده باشد . در این قسمت از نمناک قصد داریم تا نام 25 نفر از پولدارترین افراد جهان را در سال 2109 به شما معرفی کنیم.

25 نفر از ثروتمندترین افراد دنیا در سال 2019

25. مایکل دل

ثروت:31.2 بیلیون دلار

میشل دل یک بیزینس من، سرمایه گزار و مدافع حقوق بشر آمریکایی و همچنین نویسنده است . این فرد بنیان گذار CEO است که به سرعت تبدیل به یکی از بزرگ ترین کمپانی های زیربنایی تکنولوژی شد . او در سال 2019، به عنوان 25 امین فرد ثروتمند در جهان معرفی شد.

24. مک کنیز بزوس

ثروت:34 بیلیون دلار

مک کنیز بزوس یک داستان نویس و بشر دوست آمریکایی است و او همسر جف بزوس بود که بنیان گذار آمازون بود. بعد از طلاق، 4 درصد از سهم آمازون را برداشت که در آن زمان حدود 35 بیلیون دلار ارزش داشت و به همین دلیل به 24 امین فرد ثروتمند در دنیا تبدیل شد.

ثروتمندترین افراد دنیا

23. شلدون آدلسون

ثروت:34.9 بیلیون دلار

شلدون آدلسون یک تاجر، سرمایه گزار و بشر دوست آمریکایی است و او همچنین بنیان گزار و رئیس CEO در لاس وگاس است. شلدون اخیرا به این لیست اضافه شده است.

22. فیل نایت

ثروت:37.1 بیلیون دلار

فیل نایت یک بشردوست و نجیب زاده آمریکایی است. نایت صاحب کمپانی نایک و رئیس آن می باشد. ثروت او در سسال 2109 باعث شد که به 22 مین فرد ثروتمند جهان تبدیل شود.

21. جک ما

جک ما بنیان گزار علی بابا و همچنین یکی از ثروتمند ترین افراد در آسیا است و به همین دلیل امسال نام او در این لیست 25 نفره قرار گرفت. پیش از این هم حین معرفی افراد موفق و ثروتمنددنیا در نمناک اشاره داشتیم که جک از شغل های زیادی پس زده شد، مثل KFC که اولین بار باعث شد برای این شغل به کشور چین برود.

20. ما هوئاتنگ

ثروت:37.2 بیلیون دلار

ما هوئاتنگ یک نجیب زاده تاجر، سرمایه گزار، بشر دوست، مهندس و فعال در زمینه تکنولوژی می باشد و او همچنین بنیان گزار تنسنت که یکی از بزرگ ترین کمپانی ها در آسیا می باشد، است.

19. دیوید تامسون

ثروت:37.3 بیلیون دلار

دیوید تامسون یک فرد کانادایی است و بعد از مرگ پدرش، رئیس موسسه تامسون در سال 2006 شد و همچنین عنوان بریتانیایی پدرش را به نام ناوگان بارون تامسون به دست آورد.

پردرآمدترین افراد جهان

18. چارلز کوچ

ثروت:42.2 بیلیون دلار

چارلز کوچ یک تاجر و نجیب زاده آمریکایی است. کوچ بنیان گزار صنایع کوچ در CEO است و صنعت او شامل تجهیزات کنترل آلودگی هوا و تکنولوژی های پلیمری و فیبرها، مواد معدنی ، محصولات مربوط به جنگل و . . . می باشد.

17. مایکل بلومبرگ

ثروت:49.4 بیلیون دلار

میشل بلومبرگ یک سیاست مدار و موسس است . او دارای کمپانی های رسانه ای و اقتصادی است. اکنون 74 سال سن دارد و یکی از ثروت مند ترین افراد جهان محسوب می شود و او در شش ماه گذشته حدود 5 بیلیون دلار به ثروت شبکه ای اش اضافه کرد.

16. استیو بالمر

ثروت:51.3 بیلیون دلار

استیو بالمر صاحب کنونی NBA در لس آنجلس است و همچنین صاحب شرکت مایکروسافت CEO می باشد و ثروت شبکه ای او در سال 2019، 51.3 بیلیون دلار تخمین زده شده است.

15. موکش آمبانی

ثروت:51.4 بیلیون دلار

موکش یک تاجر هندی و همچنین رئیس چند شرکت صنعتی می باشد. آمبانی مدتی ثروتمند ترین فرد آسیا بود و امسال نام او به این لیست 25 نفره اضافه شد.

14. اس. رابسون والتون

ثروت:52.6 بیلیون دلار

راب والتون بزرگ ترین پسر سام والتون است که بعد از مرگ پدرش از سال 2015 تا الان رئیس والمارت می باشد . او در ثروت از بردارش نیز جلو زده بود اما اکنون از او عقب مانده است.

اس. رابسون والتون

13. آلیس والتون

ثروت:52.7 بیلیون دلار

آلیس والتون دختر سام والتون است و بنیان گزار کمپانی للما در سال 1988 می باشد که اکنون بسته شده است. ثروت شبکه آلیس در سال 2019 52.7 بیلیون دلار است که باعث شده 13 مین فرد ثروتمند دنیا باشد.

12. جیم والتون

ثروت:53 بیلیون دلار

جیم والتون پسر سام والتون است که بنیان گزار بزرگ ترین زنجیره خرده فروشی می باشد. او همچنین بنیان گذار CEO است.

11. سرجری برین

ثروت:54.2 بیلیون دلار

سرجری برین و لاری پیج در سال 1998 به گوگل پیوستند و آن ها کم کم جایگاه خود را ارتقا دادند و هم اکنون در این لیست 25 نفره قرار گرفته اند.

10. فرانکوسیس بتنکورت میرز

ثروت:54.6 بیلیون دلار

فرانکوسیس مادر خود را در سال 2017 از دست داد و بعد از او وارث کمپانی لورآل شد . او اکنون رئیس این کمپانی است و 33 درصد از سهام لورآل متعلق به خانواده آنهاست.

9. لاری پیج

ثروت:56.2 بیلیون دلار

لاری پیج یکی از اعضای اصلی گوگل است که از سال 1998 به آن پیوست . بدون شک گوگل، موفق ترین موتور جستجو در جهان است و به همین دلیل باعث شده که افرادی مثل لاری پیج جزء این لیست قرار بگیرند.

موفق ترین افراد جهان

8. کارلوس اسلیم هلو

ثروت:57.6 بیلیون دلار

کارلوس یک تاجر مکزیکی و سرمایه گزار است و صاحب جوش سنگ Grupo Carso می باشد. همچنین صاحب برند های مختلفی برای موضوعاتی مثل سلامت و بهداشت، رسانه، انرژی و .. می باشد .

7. مارک زوکربرگ

ثروت:65.8 بیلیون دلار

همه ما این فرد را به عنوان بنیان گزار فیسبوک می شناسیم . فیسبوک موفق ترین و مشهور ترین شبکه اجتماعی در کل دنیا می باشد . جایگاه مارک از سومین فرد ثروتمند دنیا به هفتمین نزول کرده است زیرا بخش زیادی از ثروت خود را وقف پروژه های تحقیقاتی در دیتا کمبریج کرد .

6. لاری الیسون

ثروت:66 بیلیون دلار

لاری الیسون یکی از بنیان گزاران اوراکل است و همچنین تا سال 2014 در کمپانی CEO حضور داشت و در طول این سال ها اوراکل به یکی از موفق ترین کمپانی ها در زمینه تکنولوژی تبدیل شد و این مرد 39 ساله توانست بیش از 136000 نفر را استخدام کند .

5. امانسیو اورتگا

این فرد یک موسس اسپانیایی و بنیان گزار گروه مد ایندیتکس می باشد . ایندیتکس صاحب زارا است که زارا نیز یکی از پرطرفدارترین زنجیره پوشاک در کل دنیاست. اورتگا در چند سال اخیر حدود 11 بیلیون دلار از ثروتش را از دست داد و به همین دلیل اکنون جایگاه پنجم را در دست دارد.

4. وارن بافت

ثروت:81.9 بیلیون دلار

وارن بافت یک سرمایه گزار و موسس آمریکایی است. بافت جزء موفق ترین سرمایه گزاران جهان شناخته می شود و بسیاری از تاجران جهان او را الگوی خود قرار می دهند.

وارن بافت

3. برنارد آرنولت

ثروت:94.7 بیلیون دلار

این فرد دو تجارت را با هم پیش می برد. لوئیس ووئیتون یک برند مد موفق است که دست این فرد است . برنارد سال گذشته صعود خوبی در این لیست داشت و توانست جایگاه سوم را به دست بیاورد.

2. بیل گیتس

ثروت:10.3 بیلیون دلار

بیل گیتس بنیان گزار مایکروسافت است و چندین سال متدمادی می باشد که عنوان ثروتمندترین مرد جهان را از آن خود می کند.. گیس مایکروسافت را در سال 1975 تاسیس کرد که هم اکنون بزرگ ترین کمپانی نرم افزار رایانه است و سال گذشته ثروت شبکه ای او 10 بیلیون دلار افزایش پیدا کرد.

1. جف بزوس

ثروت:107.8 بیلون دلار

جف بزوس بنیان گزار آمازون که یکی از مشهور ترین و بزرگ ترین کمپانی های جهان می باشد، است . سال گذشته حدود 40 بیلیون دلار به ثروت او اضافه شد که باعث شد به ثروتمند ترین فرد جهان تبدیل شود . بزوس همسر خود را به نام مک کنیز طلاق داد و 4 درصد از سهم آمازون را به او داد که باعث شد هم اکنون یک بیلیونر باشد .

25 ثروتمندترین افراد دنیا در سال 2019 معرفی شدند

4.2698
این مطلب مفید بود ؟585113
منبع : wealthygorilla / بخش سبک زندگی نمناک/ن/ز.ت
وبگردی