ساپینتو

«ساپینتو» پلن B نداشت

تاریخ انتشار : 12 خرداد 1402کد مطلب : 28895زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرمربی تیم فوتبال امید ایران از عملکرد فنی ریکاردو ساپینتو انتقاد کرد و گفت: سرمربی استقلال با یک روش بازی می‌کرد و پلن B نداشت.

مهر:رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید که سابقه بازی و آقای گلی در لیگ برتر ایران را با پیراهن استقلال دارد، در خصوص شرایط این تیم در این فصل گفت:استقلال در بحث مدیریتی چالش‌های زیادی داشت و در بازی‌های بزرگ نتیجه نگرفت که قهرمانی از استقلال دور شد.

وی افزود:هواداران استقلال از من ناراحت می‌شوند که درباره مربی حرف می زنم ولی وظیفه دارم در مجموعه‌ای که خاطرات خوبی دارم حقایق را بگویم. بعضی‌ها موافق هستند و بعضی‌ها مخالف. در بحث فنی مشکلات زیادی داشتیم. ساپینتو پلن B نداشت و با یک روش مقابل تیم‌هایی بازی می‌کرد که تاکتیک عوض می‌کردند.

مهاجم پیشین استقلال تاکید کرد:در بازی اخیر مقابل پرسپولیس استقلال مشکلات تاکتیکی زیادی داشت. شما محبی و قایدی را دارید که 80 درصد بار هجومی تیم را به دوش می کشند. وقتی این دو بازیکن از کار می‌افتند و در 120 دقیقه کاری نمی‌کنند یک جای کار اشکال دارد و باید بررسی می‌شد. استقلال به جای اینکه شرایط را برای کارایی این بازیکنان فراهم کند، دست به تعویض‌هایی زد که منطقی نبود و احساسی بود.

عنایتی در خصوص پیشنهاداتش برای استقلال گفت:این تیم باید از پایه درست بشود. تا ساختار مدیریتی درست نشود نمی‌دانید برنامه باشگاه چیست.

انتهای پیام/م

«ساپینتو» پلن B نداشت

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی