فیلم های سینمایی

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا 2 + تصاویر

تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1395کد مطلب : 30182زمان مطالعه : 8 دقیقه
در این مطلب می توانید جدیدترین اخبار درباره فیلم های سینمایی دنیا که روی پرده سینما ها قرار دارند به همراه بازیگرانی که در آن ایفای نقش میکنند را بخوانید.

فیلم های سینمایی جدید دنیا

متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید. 


برنده جایزه بزرگ هیئت داوران ایالات متحده و برنده جایزه مخاطبین جشنواره فیلم ساندنس امسال، فیلم "تولد یک ملت" (The Birth of a Nation) بود که کمپانی فاکس سرچ لایت پیکچرز آن را به قیمت رکوردشکن 17.5 میلیون دلار خریداری کرده است. این فیلم ماجرای نت ترنر، برده و کشیشی را روایت می کند که تبدیل به رهبر شورشی در ساوث همپتون کانتی، ایلات ویرجینیا، در سال 1831، می شود. نیت پارکر این فیلم را نوشته، کارگردانی کرده و تولید نموده است و خودش هم در این فیلم نقش آفرینی کرده است. ساخت این فیلم 7 سال طول کشید، ولی به نظر می رسد که برای فصل جوایز آماده باشد. تاریخ اکران این فیلم هفتم اکتبر 2016 است.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا



مایکل کیتون پس از ظاهر شدن در دو فیلم موفق "مرد پرنده ای" (Birdman) و "افشاگر" (Spotlight) امیدوار است که روند موفقیت او با فیلم "بنیان گذار" (The Founder) ادامه یابد. وی در این فیلم نقش ری کراک، بنیان گذار فست فود زنجیره ای مک دونالد را بازی می کند. نویسندگی این فیلم بر عهده رابرت سیگل و کارگردانی آن بر عهده جان لی هنکاک است. قصه فیلم درباره ماجرای کراک و تقلای او برای به دست آوردن کنترل فست فودی است که در اصل متعلق به مک و دیک مک دونالد (با نقش آفرینی جان کارول لینچ و نیک آفرمن) بوده که این فست فود را در دهه پنجاه در کالیفرنیای جنوبی تأسیس کردند. این فیلم که بازیگران دیگری مانند لورا درن (در نقش اثل فلمینگ، همسر ری کراک)، بی. جی. نوواک، پاتریک ویلسون و لیندا کاردلینی دارد، روز پنجم اوت 2016 اکران می شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا



فیلم "هفت دلاور" (The Magnificent Seven) ساخته آنتوان فوکوا و محصول سال 2016، نسخه بازخلق شده ای از فیلم "هفت دلاور" جان استرجس است که در سال 1960 ساخته شد که خود این فیلم نیز در اصل برداشتی آزاد از فیلم به یادماندنی و حماسی "هفت سامورایی" ساخته آکیرا کوروساوا در سال 1954 است. نسخه ای که فوکوآ آن را کارگردانی کرده ستاره هایی مانند دنزل واشینگتن، کریس پرت، ایثان هاوک، وینسنت دونوفریو، بیونگ-هون لی، مانوئل گارسیا-رولفو و مارتین سنسمایر را در تیم بازیگران خود دارد. جان لی هنکاک، ریچارد ونک و نیک پیتزولاتو داستان آن را نوشته اند و ماجرای آن درباره هفت نفری است که از دهکده ای در مقابل فردی به نام بارتولوموف بوگ (با بازی پیتر سارسگارد) و آدم هایش محافظت می کنند. فیلم "هفت دلاور" با بازیگران دیگری از جمله هیلی بنت، مت بومر، کم جیگاندت و وینی جونز، روز 23 سپتامبر 2016 اکران می شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا



فیلم سینمایی درام، مهیج و اسرارآمیز "دختری در قطار" (The Girl on the Train) که اقتباسی از رمان پائولا هاوکینز است، روز هفتم اکتبر 2016 به اکران عمومی در خواهد آمد. این فیلم داستان دختری به نام ریچل (با بازی امیلی بلانت) را تعریف می کند که به الکل اعتیاد دارد و به خاطر طلاقش کاملاً در هم ریخته و ناراحت است. وی هر روز با قطار به محل کارش می رود و در طول راه درباره زوجی که در خانه ای در کنار راه قطار زندگی می کنند رویاپردازی می کند. ولی یک روز اتفاق شوکه کننده ای برایش می افتد و او خودش را در وسط معمایی می یابد که برای آن اصلاً آمادگی ندارد. فیلم "دختری در قطار" به کارگردانی تیت تیلور و با بازیگرانی همچون هیلی بنت، لوک اوانز، ربه کا فرگوسن، لورا پرپون، ادگار رامیرز، الیسون جانی، جاستین ثیرو و لیزا کودرو، می تواند تبدیل به فیلمی همانند "دختر گمشده" (Gone Girl) و با موفقیتی نظیر آن شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا



بیست سال از رویدادهایی که در فیلم "روز استقلال" (Independence Day) اتفاق افتاد می گذرد و حالا بیگانگان دوباره به زمین بازگشته اند (هر چند که بعضی از آنها اصلاً نرفته بودند که برگردند). دنیا دیگر سرهنگ استیون هیلر (با بازی ویل اسمیت) را ندارد که از آن دفاع کند، ولی پسرش (با بازی جسی آشر) آماده رهبری نیروها است و دیوید لوینسون (با بازی جف گلدبلام) با نیروهای دفاع فضایی زمین در حال آماده شدن برای یک حمله دیگر از سوی بیگانگان است. بیل پلمن، جود هیرش، ویویکا ای. فاکس و برنت اسپینر که در فیلم قبلی هم بودند، در این دنباله نقش های خود را ایفا می کنند. بازیگرانی که به تیم این فیلم اضافه شده اند عبارتند از:لیام همسورث، جوئی کینگ، ویلیام فیکتنر، مایکا مونرو و سلا وارد. فیلم "روز استقلال:بازخیز" (Independence Day:Resurgence) روز 24 ژوئن 2016 به اکران عمومی درمی آید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا



در فیلم "نفوذی" (The Infiltrator) برایان کرنستون در نقش مأمور فدرال رابرت "راب" مازور بازی می کند و این فیلم داستانی واقعی مربوط به سال 1986 درباره تلاش برای دستگیری پابلو اسکوبار، قاچاقچی کلمبیایی مخوف مواد مخدر، از طریق مباشر ارشدش روبرتو آلکاینو (با بازی بنجامین برت) است. مازور به عنوان یک تاجر پولشویی خودش را معرفی می کند و با امیر ابرو (با بازی جان لگوئیزامو) که یکی از مأمورین همکارش است و کثی ارتز (با بازی دایان کروگر) مأموری تازه کار که خودش را جای نامزد او جا می زند، همراه می شود. برد فرمن این فیلم را کارگردانی نموده و فیلمنامه اش را الن براون فرمن بر اساس کتابی از خود مازور نوشته است. فیلم "نفوذی" روز 15 جولای 2016 اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا



"بابابزرگ کثیف" (Dirty Grandpa) ثابت کرد که اوبری پلازا نمی تواند هر کمدی آبکی ای را با گنجاندن زک افرون در آن، در گیشه موفق کند. ولی قرار است پلازا دوباره این کار را بکند و با کمک گرفتن از آنا کندریک و آدام دوین می خواهد از پس این کار بربیاید. در این کمدی که اثر دیگری از نویسندگان فیلم "همسایه ها" (Neighbors) یعنی اندرو جیو کوهن و برندان اوبرایان و به کارگردانی جیک زیمانسکی است، مایک و دیو (با نقش آفرینی دوین و افرون)، دو برادر هستند که یک آگهی تبلیغاتی آنلاین پخش می کنند تا همراهانی برای عروسی خواهرشان پیدا کنند. در نهایت آنها دو خانم (با بازی پلازا و کندریک) پیدا می کنند که بعداً می فهمند خیلی بدتر از خودشان مهمانی می گیرند. فیلم "مایک و دیو همراه عروسی می خواهند" (Mike and Dave Need Wedding Dates) روز هشتم جولای 2016 اکران می گردد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا



دانکن جونز، کارگردان فیلم های Moon و Source Code، چالشی جسورانه در پیش گرفته و فیلم خوبی بر اساس یک بازی ویدئویی به نام "وارکرفت" (Warcraft) ساخته است. این فیلم حماسی فانتزی که روز دهم ژوئن 2016 اکران می شود، اقتباسی از جهان بی انتهای "دنیای وارکرفت" است که بر روی انسانی به نام آندوین لوثار (با بازی تراویس فیمل) و اورکی به نام دوروتان (با بازی توبی کبل) متمرکز است. پائولا پاتون نقش گارونا را بازی می کند که نقش مهمی برای اتحادیه و هوردها دارد. بازیگران دیگر این فیلم حماسی شامل بن فاستر، راب کازینسکی، دامینیک کوپر، دنیل وو، کالان مولوی، روث نگا، بن شنتزر و کلانسی براون می شوند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا



ادگار رامیرز در فیلم سینمایی "دست های سنگی" (Hands of Stone) نقش بوکسوری به نام روبرتو دوران را بازی می کند و رابرت دنیرو نقش مربی او ری آرسل را ایفا می نماید. این فیلم که قرار است روز 26 اوت روی پرده سینماها برود، توسط جاناتان جاکوبوویچ نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم داستان زندگی بوکسوری پانامایی را روایت می کند که در سال 1968 حرفه بوکس را در سن 16 سالگی آغاز می کند و در سال 2002 در سن 50 سالگی بازنشسته می شود. روبرتو دوران را بیشتر به خاطر شکست دادن شوگر ری لئونارد (در این فیلم با بازی آشر ریموند) در سال 1980 می شناسیم که در بازی مجدد با وی، دوران با بازگشت به گوشه رینگ و گفتن عبارت "بسه دیگه" از این حرفه بازنشسته شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا



آخرین فیلم دریک دورموس، داستانی عاشقانه و آینده گرایانه است که در دنیایی رخ می دهد که احساسات به صورت ژنتیکی سرکوب و فرونشانده می شوند. فیلم "برابرها" (Equals) به نویسندگی نیثان پارکر، فیلمی با بازی کریستن استوارت و نیکولاس هولت است که در نقش اعضای جامعه ای بازی می کنند که کم کم به هم احساساتی پیدا می کنند. این فیلم در جشنواره ونیز سال 2015 اکران شد و خیلی از منتقدین از آن خوششان نیامد، علیرغم آنکه بازیگران اصلی آن بازیگران مطرح و محبوبی بودند. فیلم "برابرها" که روز 15 جولای 2016 اکران می شود، بازیگران دیگری مانند گای پیرس، بل پولی، کیت لین شیل و جکی ویور دارد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا


اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• رابرت داونی جونیور در نقش هاوارد استارک و در کنار تام هالند در نقش مرد عنکبوتی و ماریسا تومی و تونی روولوری در فیلم سینمایی "مرد عنکبوتی:بازگشت به خانه" (Spider-Man:Homecoming) بازی خواهد کرد. (منبع:Variety و Deadline)

• جی. ای. بایونا دنباله فیلم "دنیای ژوراسیک" (Jurassic World) ساخته کالین تره وورو را کارگردانی خواهد کرد.

• ویلم دافو به تیم بازیگران "لیگ عدالت" (Justice League) پیوست. (منبع:Heat Vision)

• فیلمی بر اساس سریال تلویزیونی Three’s Company در حال ساخت است. (منبع:THR)

• آدام دوین در فیلم کمدی جدیدی به نام "مرخصی پدران" (Paternity Leave) به کارگردانی تاد اشتراوس-شولسون بازی خواهد کرد. (منبع:THR)

• ماریل هلر فیلم اقتباسی بلندی از مستند The Case Against 8 ساخته بن کاتنر و رایان وایت، نوشته و کارگردانی خواهد کرد. (منبع:THR)

• چنینگ تیتوم به تارون اگرتون، هالی بری، مارک استرانگ و شاید کالین فرث پیوست تا در فیلم "کینگزمن:محفل طلایی" (Kingsman:The Golden Circle) که روز 16 ژوئن 2017 تاریخ اکران دارد نقش آفرینی کند.

• تسا تامپسون در کنار بازیگرانی همچون کریس همسورث، تام هیدلستون، جیمی الکساندر، مارک رافالو و کیت بلانشت در فیلم "ثور:راگناروک" (Thor:Ragnarok) به کارگردانی تایکا وایتیتی نقش آفرینی خواهد کرد. (منبع:Heat Vision)

• دیزنی در حال کار کردن بر روی دنباله فیلم "کتاب جنگل" (The Jungle Book) است که جان فاورو و جاستین مارکس در حال مذاکره برای بازگشت به این دنباله به عنوان کارگردان و نویسنده هستند. (منبع:Heat Vision)

• اسکات ایستوود به تیم بازیگران "سریع 8" (Fast 8) به کارگردانی اف. گری گری پیوست.

• گویا برایان دی پالما قرار است فیلمی اقتباسی از رمان برنده جایزه ساشا آرونگو با عنوان "حقیقت و دیگر دروغ ها" (The Truth and Other Lies) را کارگردانی کند. (منبع:Deadline)

• جیمز کامرون اعلام کرده که قرار است چهار دنباله برای فیلم "آواتار" (Avatar) ساخته شود که در سال های 2018، 2020، 2022 و 2023 اکران خواهند شد.

• "حالا منو می بینی 3" (Now You See Me 3) در حال ساخت است که جان ام. چو به عنوان کارگردان این فیلم باز خواهد گشت. (منبع:Variety)

• A24 اعلام کرده که جیمز پونسولت قرار است فیلمی اقتباسی از کتاب معروف I Want My MTV:The Uncensored Story of the Music Video Revolution اثر راب تاننبام و کریگ مارکس را نوشته و کارگردانی نماید.

• آنا دی آرماس در کنار بازیگرانی مانند رایان گاسلینگ، هریسون فورد، رابین رایت و دیو بائوتیستا در دنباله فیلم "بلیدرانر" (Blade Runner) به کارگردانی دنیس ویلنوو بازی خواهد کرد که 6 اکتبر 2017 اکران می شود.

• اما استون، کیت مک کینون و جیلیان بل در فیلم "زنان تاجر" (Women in Business) بازی خواهند کرد که فیلمی کمدی درباره دو زن است که سفر تجاری شان در کانادا به لطف یک انترن استخدام شده از طریق Craigslist از مسیر خارج می شود. جیک زیمانسکی قرار است این فیلم را کارگردانی کند. (منبع:THR)

• قرار است دنباله ای برای فیلم "بابا خونه ست" (Daddy’s Home) ساخته شود. (منبع:Deadline)

• فیلم "فروشنده" (The Salesman) اصغر فرهادی به فهرست فیلم هایی که قرار است در جشنواره کن رقابت کنند اضافه شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا 2 + تصاویر

35
این مطلب مفید بود ؟32
برگرفته از برترینها - / ک
وبگردی