جشنواره فیلم فجر

جشنواره فیلم فجر 96 بدون مراسم فرش قرمز؟!

تاریخ انتشار : 20 دی 1396کد مطلب : 62696زمان مطالعه : 2 دقیقه
ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم فجر از حذف مراسم فرش قرمز در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

آیا امسال مراسم فرش قرمز جشنواره فیلم فجر برگزار میشود

مراسم فرش قرمز جشنواره فجر امسال هم یکی از پربحث ترین موضوعات مربوط به این جشنواره بود که با گفته های دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به سرانجام رسید. روز گذشته خبرهای جدیدی درخصوص مراسم فرش قرمز در رسانه ها مطرح شد که ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فجر آن را تکمیل کرد.

حذف مراسم فرش قرمز از جشنواره فیلم فجر

احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس روز گذشته اعلام کرد در جشنواره امسال بساط فرش قرمز برچیده می شود و مراسمی با این عنوان دیگر برگزار نمی شود. و همچنین گفت در جلسه ای که روز گذشته اعضای کمیته فرهنگی، هنری کمیسون فرهنگی با مدیران سازمان سینمایی برگزار کردند، آنها اعلام کردند که بودجه برگزاری جشنواره سی و ششم نسبت به سال های گذشته 50 درصد کاهش یافته است.

به گفته مسئولان جشنواره هزینه های جشنواره فیلم فجر امسال نسبت به گذشته 50 درصد کاهش یافته و این کاهش هزینه ها یکی از نقاط قوت جشنواره امسال است.

جشنواره فیلم فجر

جشنواره فیلم فجر امسال مراسم فرش قرمز ندارد

ابراهیم داروغه زاده دبیر سی وششمین جشنواره فیلم فجر در خصوص برگزاری مراسم فرش قرمز در این دوره از جشنواره گفت:پردیس ملت امسال میزبان اهالی رسانه است و عوامل فیلم ها در این مکان علاوه بر دیدار با اهالی رسانه طی تشریفاتی در هنگام اکران فیلم های خود در پردیس ملت حضور خواهند یافت.
وی در همین راستا افزود:در این دوره از جشنواره فرش قرمز با آن تعبیر جشنواره های بین المللی نخواهیم داشت اما این منافاتی با برگزاری تشریفاتی مناسب در خور هنرمندان و اهالی رسانه نخواهد داشت.
دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر درباره احتمال افزایش قیمت بلیت جشنواره خاطر نشان کرد:بررسی هایی در حال انجام است ولی هنوز تصمیم قطعی برای این قضیه گرفته نشده است اما در روزهای آتی در خصوص زمان پیش فروش بلیت و همچنین قیمت آن اخباری از سوی دبیرخانه منتشر خواهد گردید.

جشنواره فیلم فجر 96 بدون مراسم فرش قرمز؟!

1.128
این مطلب مفید بود ؟622
برگرفته از خبرگزاری میزان _ انتخاب / م.ف
وبگردی