جعفر دهقان

جعفر دهقان برای یتیم خانه ایران دندانش را کشید

تاریخ انتشار : 16 آبان 1395کد مطلب : 39119زمان مطالعه : 2 دقیقه
جعفر دهقان بازیگر فیلم یتیم خانه ایران گفت که به خاطر نقشم در این فیلم دندانم را کشیدم اما هیچ کس نقشم را ندید.

جعفر دهقان در فیلم یتیم خانه ایران

جعفر دهقان اعلام کرد در فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی نقش شخصیتی به نام عبدالستار را بازی می کند.

جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص ایفای نقش در فیلم "یتیم خانه ایران" گفت:به خاطر ایفای این نقش دندان پایینم را کشیدم البته در ابتدا با مخالفت طالبی مواجه شدم اما با اصرار خودم این کار را کردم و به نوعی از خود گذشتگی کردم.

یتیم خانه ایران

جعفر دهقان در فیلم یتیم خانه ایران


وی افزود:کدام بازیگری را در ایران و خارج سراغ دارید که چنین کاری را انجام دهد اما متاسفانه در جشنواره، محافل و...یک صحبت و حتی یک تقدیر کوچک از من نشد و در سکوت خبری به سر برد انگار اتفاقی نیفتاده است با وجود اینکه خیلی ها می دانند نقشم واقعا متفاوت و سخت بود.
 
دهقان اضافه کرد:من نمی دانم چرا به این نحو برخورد می شود، چرا باید جناح بندی و باند بازی باشد، نمی دانم ما چوب چه چیزی را می خوریم؟!

وی در پاسخ به این سوال که چطور به چنین نقش سخت و پیچیده ای رسیده، عنوان کرد:وقتی بازیگر نقش را باور و دوست داشته باشد و با آن ارتباط برقرار کند دیگر از تقلید دست بر می دارید و خود نقش به سراغت می آید.

دهقان افزود:البته طالبی کمک های زیادی در این زمینه کرد چون چنین شخصیتی را در ذهن خود دیده بود و در این راستا از همان ابتدای کار رفتارش با من مانند رفتار با شخصیت قصه بود و من هم تمام توانم را برای رسیدن به آن چیزی که طالبی می خواست به کار بردم.

این بازیگر از چگونگی همکاری با پروژه "یتیم خانه ایران" خاطرنشان کرد:پس از دعوت به همکاری، خواندن فیلمنامه، رایزنی و متفاوت بودن نقش به نتیجه مثبت رسیدیم و استارت کار زده شد از سویی به تاریخی می پرداخت که مربوط به ایرانمان بود دوره ای که جای خالیش احساس می شد و تازگی داشت علی الخصوص جای خالی نقش در زندگی هنری که دارم.

جعفر دهقان برای یتیم خانه ایران دندانش را کشید

58
این مطلب مفید بود ؟80
برگرفته از باشگاه خبرنگاران -/ح
برچسب : جعفر دهقان
وبگردی