جلوگیری از هک
شناخت و آشنایی با راه ههای جلوگیری از هک شدن گوشی موبایل یکی از اقدامات مهم در حفظ اطلاعات شخصی شماست ، در دنیایی که 2 سوم جمعیت آن تلفن همراه دارند دانستن این نکات ضروری است.

پنج نکته  امنیتی برای تلفن های هوشمند

ما می دانیم که تلفن های هوشمند مان توانایی هر کاری را دارند که امروز کامپیوترها انجام می دهند اما اغلب تلفن های هوشمند را نزدیک کامپیوتر نگه می داریم هکرها می توانند به گوشی های هوشمند وارد شوند و ظرف حدود یک ساعت تمام اطلاعات را بیرون بیاورند پس برای جلوگیری از هک شدن و به سرقت رفتن اطلاعاتتان یک سری نکات مهم را بدانید.

هکرها

راه ندادن به هکرهای برای کسب اطلاعات

چطور از هک شدن گوشی موبایل جلوگیری کنیم

1.تلفن را ایمن نگه دارید: شما ممکن است فکر کنید هکر یک آماتور است که به برنامه های شما ورود پیدا می کند اما این بزرگترین خطر برای تلفن نیست بزرگترین خطر دزدی است که گوشی شما را می قاپد و فرار می کنند و رمز عبور را باز می کنند و چیزی که داخلش است را پیدا می کنند.

2.تلفن را برای هر چیزی استفاده نکنید:یکی از بزرگترین علت هایی که گوشی هک می کنند پیدا کردن اطلاعات بانکی است اگر چنین اطلاعاتی در گوشی خود ندارید در واقع چیزی برای هک کردن ندارید.

هک

هک موبایل توسط هکرها

به روز کردن تلفن: هک کردن جنگی است بین هکر ها و کمپانی نرم افزار ها ، هکرها حفره های امنیتی دیده بانی پیدا می کنند و کمپانی نرم افزارها این حفره ها را تعمیر می کنند .

هک سیستم و گوشی

در امان ماندن از هکرها

رمز دارکردن: بسیاری از مردم که فکر می کنند رمزدار کردن گوشی با پسورد یکی است اما اشتباه می کنند هکرها فقط می توانند با پسورد گوشی را هک کنند.

مراقب استفاده از وای فای های عمومی و بلوتوث ها باشید:وای فای های عمومی و بلوتوث ها راهی بسیار آسان برای هکرها هستند که می توانند به تلفن همراه متصل شوند و از حسابها برداشت کنند.

5 راه ساده برای جلوگیری از هک شدن گوشی موبایل

3.4400
این مطلب مفید بود ؟272128
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ ز.ن
برچسب : هک
وبگردی