جمشید هاشم پور

جمشید هاشم پور|جمشید هاشم پور در بستر بیماری

تاریخ انتشار : 27 فروردین 1394کد مطلب : 13770زمان مطالعه : 2 دقیقه
جمشید هاشم پور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به دلیل بیماری قلبی یک هفته در بیمارستان بستری بوده در بازگشت از بیمارستان نیز به دلیل زمین خوردگی، بینی اش می شکند.

جمشید هاشم پور چندی قبل به دلیل عوارض برآمده از یک بیماری قلبی در یکی از بیمارستان های فوق تخصصی قلب بستری شده بود.

هاشم پور که زمانی به «جمشید آریا» معروف بود، یک هفته ای را هم در بیمارستان بستری بوده است و در بازگشت از بیمارستان نیز به دلیل زمین خوردگی، بینی اش می شکند و همین شکستگی بینی مزید دردش می شود. هاشم پور که آخرین فیلم های اکران شده اش «کلاشینکف» و «روزگاری عشق و خیانت» بوده است، این روزها در خانه و تحت مراقبت همسرش به سر می برد. وضعیت جسمی هاشم پور به مراتب بهتر از زمان بستری بودن در بیمارستان است؛ اما گویا به لحاظ روحی، اوضاع خوبی را سپری نمی کند به خصوص که در سال های اخیر نیز کم کارتر از همیشه شده است.
 
جمشید هاشم پور
 
 
هاشم پور سال قبل یک کمدی عجیب و غریب هم در جشنواره سی و سوم داشت که گویا خودش هم از برخوردهای نه چندان محترمانه ای که در پشت صحنه این فیلم با او شده بود، گلایه داشت!
هاشم پور در این کمدی در نقش پیرمردی آلزایمری بازی می کرد که با صدایی گرفته مرتب در حال خوردن پاپ کورن است! این روزهای هاشم پور در کنار همسر و دخترش مریم که مانند پدر فعالیت هنری دارد، در حالی می گذرد که او بیش از هر زمان دیگری نیاز به آن دارد که به واسطه سوابق سینمایی پر و پیمانی که دارد، مورد توجه دست اندرکاران امور قرار گیرد. هاشم پور زمانی به تنهایی سبب فروش هنگفت آثاری می شد که در کوران جنگ تحمیلی برای مخاطبان، سرگرمی ساز بودند. او هیچ گاه ادعای این را نداشت که خود را «آقای بازیگر» یا «پدر بازیگری» قلمداد کند و همواره بی حاشیه مسیرش را پیمود.
امید برای یک بار هم که شده آدم های بی حاشیه ای چون هاشم پور نیز مورد توجه مسئولان سینمایی قرار گیرند.

جمشید هاشم پور ، جمشید هاشم پور در بستر بیماری

4.6133
این مطلب مفید بود ؟12310
برگرفته از جام جم - / ک
وبگردی