جمله خطرناک
مردان گاهی می توانند دلسردی خود را با بیان جمله های خطرناکی نشان دهند در صورت شنیدن این جملات سعی کنید او را آرام کنید و مشکل را حل کنید.

این جمله های شوهر خبر از چه چیزی میدهد؟

رابطه زناشویی رابطه پیچیده ای است که در آن مسایل ظریف بی شماری وجود دارد، مسائلی که با رعایت نکردن آنها یک مساله کوچک، به یک بحث و مشاجره طولانی تبدیل می شود . یکی از این مسائل بیان جمله های منفی از زبان مردان است که به راحتی ازدواج هایی که سالیان سال ادامه داشته اند را ویران می کند.

بنابراین چنانچه پیش از این بارها در بخش روابط عاطفی در نمناک گفته شده است لازم است زن و شوهرها مسایلی را در زندگی بدانند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به هم احترام بگذارند تا بتوانند برای سال های طولانی در کنار هم لحظه های شاد و عاشقانه ای را داشته باشند.

ناراحتی شوهر

شنیدن جمله های خطرناک از سوی شوهر

جمله خطرناک شوهر

زن و شوهر برای داشتن ازدواج با دوام و شاد باید با یکدیگر ارتباط کلامی داشته باشند و با هم صحبت کنند و به یکدیگر احترام بگذارند و نسبت به زندگی مشترکشان تعهد داشته باشند.

اگر همسر شما مدام جملاتی را که در ادامه این بخش از نمناک گفته شده است به زبان می آورد که بیان آنها شما را ناراحت می سازد تا دیر نشده و زندگیتان به سمت طلاق و جدایی سوق نیافته ، با او حرف بزنید. او باید درکتان کند و به احساسات و نظرات شما احترام بگذارد.

خسته شدم

در برخی از مواقع در برنامه عادی و روزانه خود تغییراتی ایجاد کنید و فعالیت های متفاوتی در رابطه تان بگنجانید تا ارتباط میان شما عمیق تر و عشقتان قوی تر گردد.

من همینم عوض نمیشم

خطرناک ترین جمله ای که یک مرد می تواند بزند

جمله های خطرناک شوهر و نحوه آرام کردن او

تو منو درک نمیکنی

زنان و مردان تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند و هر کدام از آنها به شیوه متفاوتی فکر می کنند به همین علت گاهی دچار مشکل می شوند و ارتباط میانشان پیچیده می شود.

اگر همسرتان همیشه گله می کند که شما او را درک نمی کنید یا متوجه حرفهایش نمی شوید ، برای او وقت بگذارید و خیلی خوب به حرف هایش گوش کنید تا او بداند او را درک می کنید و برای دوام رابطه تان تلاش می کنید.

دعوای زناشویی

آشنایی با جمله های خطرناک همسر

نحوه برخورد در مقابل شنیدن جمله های خطرناک از شوهر

تو عوض شدنی نیستی

اگر شوهرتان به شما می گوید هیچ وقت عوض نمیشی ، درباره کارهایی که شما به گونه ای انجام می دهید که مورد پسند او نیست ، صحبت کنید زیرا صحبت درباره این موضوعات و استدلال منطقی شما سبب می شود که شما را درک کند.

چرا مثل .... نیستی

اگر همسرتان به آنچه هستید ارزش نمی گذارد و شما را دائما با زنان دیگر مانند مادر، دوستان، خواهرها و... مقایسه می کند، درباره این وضعیت به خوبی فکر کنید و برای سلامتی و خوشبختی تان بهترین تصمیم را بگیرید.

مقایسه همسر با زنان دیگر

جمله های خطرناک مردان و نحوه برطرف کردن مشکل

لیست جمله های خطرناک شوهر

دیگه اون کسی نیستی که من عاشقش بودم

همه ما در طول سال ها زندگی مشترک دچار تغییرات فیزیکی، احساسی و عقلانی می شویم که برای داشتن ازدواجی موفق الزامی است پس باید به تغییرات یکدیگر احترام بگذاریم و آنها را پذیرا باشیم .

اگر شوهرتان مدام از جمله تو دیگه اون آدمی که من عاشقش شدم نیستی استفاده می کند، متوجه این موضوع نیست که خودش هم آن فردی که شما عاشقش شده بودید نیست.

هر جور خودت دوست داری 

این عبارات نشان دهنده تسلط شما بر همسرتان در رابطه نیست بلکه فقدان علاقه و هیجان در ازدواج را نشان می دهد.

جمله خطرناک

جمله ای خطرناک که نشانه ی دل سردی مردان است

سخن آخر درباره جمله های خطرناک

رسیدگی به مسائل جزئی و کوچک رمز داشتن ازدواجی موفق نیست، بلکه برای برخورداری از ازدواج موفق باید به یکدیگر اعتماد کنید و با هم حرف بزنید تا مشکلاتتان حل شود و زندگی شادی را کنار هم تجربه کنید. 

 

شنیدن این جمله ها از زبان شوهر خطرناک است

4.5155
این مطلب مفید بود ؟13817
منبع : بخش سبک زندگی نمناک /ن /آ
وبگردی