دزدان دریایی کارائیب

حادثه جدی برای جانی دپ در دزدان دریایی کارائیب

تاریخ انتشار : 20 اسفند 1393کد مطلب : 12742زمان مطالعه : 2 دقیقه
جانی دپ هنرمند مشهور هالیوود و بازیگر نقش جک گنجشکه در دزدان دریایی کارائیب بر سر صحنه فیلمبرداری دچار سانحه شد و ادامه فیلمبرداری قسمت پنجم این فیلم سینمایی متوقف شد.

جانی دپ بازیگر سرشناس سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب در سر صحنه فیلمبرداری قسمت جدید این فیلم سینمایی زخمی شد و به همین علت فیلمبرداری بخشی که این بازیگر در آن حضور دارد فعلا متوقف شده است.

جانی دپ بازیگر نقش جک گنجیشکه پس از مجروح شدن دستش سر صحنه فیلمبرداری قسمت پنجم دزدان دریایی کاراییب به آمریکا پرواز کرد تا دستش را جراحی کند. این اتفاق در همین آخر هفته و سر صحنه فیلمبرداری قسمت جدید این فیلم با عنوان دزدان دریایی:مردان مرده چیزی نمی گویند در استرالیا رخ داد.
 
دزدان دریایی کارائیب
 
کار تولید این قسمت از مجموعه پر فروش  دزدان دریایی کاراییب از ماه پیش و در سواحل گلد کاست استرالیا شروع شد و تاریخ اکران این فیلم نیز 7 جولای 2117 ذکر شده است.
دپ 51 ساله بار دیگر در نقش کاپیتان جک اسپارو بازی می کند و این بار برنتون توییتیز و کایا اسکادلاریو و نیز خاویر باردم در نقش های مختلف بازی کرده اند. این فیلم را اسپن سندبرگ و یواخیم برونینگ برای کمپانی دیسنی کارگردانی می کنند.
گفته می شود این جراحت کار فیلمبرداری بخش های دیگر را متوقف نکرده و در نبود دپ، دیگر صحنه ها جلوی دوربین می رود.
سیدنی مورنینگ هرالد نیز نوشت:این در حالی است که این فیلم تاکنون با مسایل مختلفی روبه رو شده که از جمله آنها حمله مردی با چاقو در لباس دزد دریایی با یک طوطی روی شانه اش بوده که به محافظان فیلم در اوایل هفته حمله کرد. این مرد به کسی آسیب نرساند و بلافاصله از محل دور شد و پلیس هنوز او را دستگیر نکرده است.
خیلی جلوتر از همه این اتفاق ها یک توفان دریایی شدید نیز در ماه ژانویه این منطقه را درنوردیده بود که هر چند با محل فیلمبرداری فاصله زیادی داشت اما موجب نگرانی شد.
 
این فیلم که با بودجه 251 میلیون دلاری در دست تولید است، بزرگترین فیلمی است که تاکنون فیلمبرداری آن در کویینزلند انجام می شود.
 
دزدان دریایی کارائیب
 
گلشیفته فراهانی نیز به جمع بازیگران قسمت جدید سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب پیوسته است.
ماجرای فیلم از این قرار است:کاپیتان جک اسپارو وارد یک ماجراجویی کاملا جدید می شود و در حالیکه بادهای بدشانسی قوی تر از همیشه می وزند، دزدان دریایی مرگبار روح مانند به رهبری یکی از قدیمی ترین دشمنان جک یعنی کاپیتان سالازار (با بازی باردم) از مکانی به نام مثلث شیطان رها می شوند و مصمم به کشتن تمامی دزدان دریایی منطقه هستند، از جمله خود جک. تنها امید کاپیتان جک برای زنده ماندن، پیدا کردن عصای نیزه مانند سه شاخه پوزایدون، خدای دریاهاست، که به مالکش کنترل کامل روی تمام دریاها می دهد.
سپن سندبرگ و یواخیم رانینگ کارگردانی پنجمین قسمت از این مجموعه را به عهده دارند. دزدان دریائی کارائیب تا کنون 3.7 میلیارد دلار درآمد داشته است
نفرین مروارید سیاه ،صندوق مرد مرده،پایان جهان،سوار بر امواج ناشناخته عناوین قسمت های قبل دزدان دریایی کارائیب بوده است.
 

حادثه جدی برای جانی دپ در دزدان دریایی کارائیب

4.4200
این مطلب مفید بود ؟17525
برگرفته از مهر-/ف
برچسب : جانی دپ
وبگردی